Ben kardeşlerimi annemi babamı çok üzüyorum?

Üniversiteye hazırlanıyorum ama o kadar çok eksiğim var ki liseyi açık öğretimden bitirdim lise konularını hiç bilmiyorum herşeye sıfırdan başladım normalde hafta içi tekstilde çalışıyorum Ocak ayında yarım gün çalışıcam aylem bana çok çalışıyordun diyor gerçekten çalışamıyorum hafta içi toplam 12 saat işteyim sadece paydoslarda calışıyorum toplam 1.30 dk akşam saat 21.00 kadar sonra uyuyorum sabah 4,00 kalkmaya çalışıyorum fakat bir aydır sitrestenmi bimiyorum uyansmıyorum daha tyt bitirmedim yorgunum aylem hep bana kızıyor bende onlar kızıyorum beni anlamıyorlar ders konusunda bana kimse yardım etmiyor ne yapmalıyım çok yorgunum...

Ben kardeşlerimi annemi babamı çok üzüyorum?
Cevapla