Erkekler neden erkek gi̇bi̇ davranmıyorlar?

Elemanları görüyorum hep bir garibanlık hep bir pasif tavırlar. Çevremde tutmam zaten bu tip insanları. Velakin salgın mıdır nedir bu lavukların sayısı artıyor herhalde. Demem o ki erkekler nerdeyse kız gibi davranıyorlar. Benden yaşca büyük kişilerle de konuşuyorum gayet aklılları başında (yaşın verdiği olgunluktan bahsetmiyorum). Bazen diyorum ülkede savaş olsa bunlara mı kaldık.



Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Erkekler neden erkek gi̇bi̇ davranmıyorlar?
Erkekler neden erkek gi̇bi̇ davranmıyorlar?
Cevapla