Her yerde türeyen bi tipler sizce de sinir bozucu değil mi?

Ülkede drill müzikten dolayı çok ilginç bir kitle doğdu. Dövmeli etrafta silahlarla gezen. Kendi kendilerine çetecilik oynayan insanlar kaynıyor. Bence çok sinir bozucu saçma sapan üstsüz dövmeli fotoğraflar paylaşıp bi de altına “semtin abisiyiz” yazıyolar sizce de aşırı utanç verici değil mi? Ellerinde oyuncak glock tabancalarla fotoğraflar falan. Yanlış anlaşılmasın gerçek silah kullansınlar demiyorum. Boş bi havaları ve kızların bunu çekici bulmadığını anlamaları gerek. Sizinde çevrenizde bu garip tiplerden var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Bi de şey tabi. Hepsinin bi şarkı çıkarmış olması ve canım canım el hareketleriyle yüzlerini kapatarak fotoğraflar çekilmeleri. Kar maskeleri de var tabi. Bi de pitbull köpeklerle pozlar verirler. Fotoğrafların açıklamarının %99’u “Ağır abi, bu sokaklar bizim, bu şehir benim poligonum vs”
Her yerde türeyen bi tipler sizce de sinir bozucu değil mi?
Cevapla