Yaşadığım ilde mi sıkıntı var yoksa Türkiye'nin genelinde de mi böyle yoksa sadece beni bulan olaylar mı?

Arkadaşlar bakın beni nerede saçma slak insan var, negatif sinir bozucu olaylar, hiç tanımadığım insanların bana takması vs. Bu tarz şeyleri önceden çok yaşıyordum dedim herhalde Türkiye de ki tüm bu tip insanlar bu ilçeye toplanmış sonra yaşadığım ildeki başka bir ilçeye gittim değişik bir olayla karşılaştım olayı merak edenler yorumda belirtirse anlatabilirim. Sonra yaşadığım il ve ilçe olmak üzere 4 kez haberde gördükten sonra tamam dedim öptüğümün ilinde bir sıkıntı var. Acaba benim gibi yaşadığı yerde bu tarz olaylarla karşılaşan insanlar var mı? Ama arkadaşlar benimkisi öyle böyle değil Bu arada yaşadığım ilde ki insanlar her 81 ilden olan insanlar karma yani. üç soru sizce hangisi

A) Türkiye de ki saçma slak insanlar hep yaşadığın ile toplanmış

B) Türkiye de ki tüm illerde de öyle

C) Mıknatıs gibi çekiyorsun hayatına

Yaşadığım ilde mi sıkıntı var yoksa Türkiye'nin genelinde de mi böyle yoksa sadece beni bulan olaylar mı?
Cevapla