Arkadaşlar bakın beni nerede saçma slak insan var, negatif sinir bozucu olaylar, hiç tanımadığım insanların bana takması vs. Bu tarz şeyleri önceden çok yaşıyordum dedim herhalde Türkiye de ki tüm bu tip insanlar bu ilçeye toplanmış sonra yaşadığım ildeki başka bir ilçeye gittim değişik bir olayla karşılaştım olayı merak edenler yorumda belirtirse anlatabilirim. Sonra yaşadığım il ve ilçe olmak üzere 4 kez haberde gördükten sonra tamam dedim öptüğümün ilinde bir sıkıntı var. Acaba benim gibi yaşadığı yerde bu tarz olaylarla karşılaşan insanlar var mı? Ama arkadaşlar benimkisi öyle böyle değil Bu arada yaşadığım ilde ki insanlar her 81 ilden olan insanlar karma yani. üç soru sizce hangisi
A) Türkiye de ki saçma slak insanlar hep yaşadığın ile toplanmış
B) Türkiye de ki tüm illerde de öyle
C) Mıknatıs gibi çekiyorsun hayatına
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer