Yeni odaya taşınmalı mıyım?

Kykda kalıyorum. Ve bir hafta önce odamda bir kızla sözlü ve fiziksel tartışma yaşadık. Mağdur olan bendim. Ve aynı ortamda bulunmak istemedim, onun da inatla odadan gitmeyeceğini bildiğimden başka bir yurda nakil aldım ve hemen oldu. Şu an başka bir yurttayim. Fakat oda arkadaşlarım dan yine hiç memnun değilim. Biri zaten hiç yurda uğramıyor. Diğerleri de sadece Ke di arasında konuşuyor. Günaydın bile demiyorlar. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Aileme de bir şey diyemiyorum annemin sağlık sorunları var bu ara onunla uğraşıyorlar. Yurtta birkaç sınıf arkadaşım var fakat onlarla da çok takılmiyorum. Bu yalnızlık duygusu beni yiyip bitiriyor. Sürekli depresif ve kaygılı hissetmeye başladım. Maalesef her şey üst üste geldi ve şu an burada bunları neden yazıyorum bilmiyorum ağlarken:( Üzüntüden ne yemek yiyebiliyorum ne ders çalışabiliyorum. Yeniden oda değiştirsem daha kötü yere düşer miyim onu da bilmiyorum artık yeni insan tanımaktan çok sıkıldım...
Yeni odaya taşınmalı mıyım?
Cevapla