İzmir'e doğudan birinin gelip milleti zorbalaması?

Yurtta kalıyorum oda arkadaşımdan biri odada sürekli kürtçe kürtçe sevgilisiyle konuşuyor odada kimse anlamıyor diue kendini akıllı sanıyor ¿ ve her seferinde uyarıp koridora çıkmasını istiyorum. Az önce okuldan geldim odada gene konuşuyordu ben dedim ki git dışarıda konuş anlamıyorum zaten baş ağrısı yapıyor bi süre sonra. Sonra bu bi yükseldi beni ana dilimden mahrum bırakamazsın sırf anlamıyorsun diye konuşmayacak değilim cart curt bende madem ana dilinden mahrum kalıyorsun allahın doğusundan kalkıp İzmir'e okumaya gelmeyecektin gitseydin kendi doğunuza zorbalayan olmazdı vs vs dedim baya sürekli bu şekilde kavga ediyoruz. Ama atıyorum ben başka bi dil konuşulduğunda da rahatsız olurum anlamadığım için sonuçta. Sizce kim haklı?
İzmir'e doğudan birinin gelip milleti zorbalaması?
Cevapla