Onu istemiyorum ama çok acı çekiyorum sizce ne yapmalıyım?

Bana saygısızlık eden (hakaret, aşağılama..) erkek arkadaşımdan ayrıldım. Hala canım yanıyor çok üzülüyorum dönmek istemiyorum bana çok zarar veriyor ne yapmalıyım 😖

Onu istemiyorum ama çok acı çekiyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla