Bi eşim yok… 😅 Ama aile evimde şöyle perşembeleri temizlik günü yardımcı bi abla geliyor ona da günlük işleri ben annem ve babam yapıyoruz… evde en şanslısı kedim… 🥲
İnsan anlaşmak istedikten sonra anlaşır yürütür de durduk yere zorlamak da mantıklı değil tabi daha kolayı huzurlusu varsa… yoksa illa ki ödün gerekiyor yürütmek için ama fazlasına da gerek yok denge önemli…
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
planlayarak
Uyulurmu sence o yapılacak planlamaya
Bi eşim yok… 😅
Ama aile evimde şöyle perşembeleri temizlik günü yardımcı bi abla geliyor ona da günlük işleri ben annem ve babam yapıyoruz… evde en şanslısı kedim… 🥲
Kediler her zaman şanslıdır :D
Evet bence de öyle… 🥰
Sizin görev tanımınız nedir…? 🤭
Çok güzel ekmek alırım, neffis olur, sıcacık çıtır çıtır 😂😂😂
şaka bir yana, ev işlerinde iyiyimdir Bir Kadir Ezildi olamasam da :D
Maşallah bence önemli bi şey gerçekten tam destek… Mutluluk mutluluk getirir işler kolay bitince size daha çok daha kaliteli zaman kalır…
Temiz bir ortamda olmak, insana huzur veriyor, bende o huzuru seviyorum işte.
Anladım başak mısınız?
Ya da eşiniz mi başak… 😅
Koç'um ben
Eşimde olduğunda sorarım ne burcu olacak, başak olmasında çok titiz onlar :D
Başak başka konularda da zor babam ve kardeşimin eşi de başak kadın erkek her türlü yorucular bende koçum muhtemelen size de yorucu gelir… 🤭
büyük ihtimalle zor ve yorucu gelir. bizde de inat var , hiç geçinemeyiz onlarla :D
İnsan anlaşmak istedikten sonra anlaşır yürütür de durduk yere zorlamak da mantıklı değil tabi daha kolayı huzurlusu varsa… yoksa illa ki ödün gerekiyor yürütmek için ama fazlasına da gerek yok denge önemli…
yemeği ve temizliği ben yaparım kocam da market işini bulaşıkları dizmeyi ocağı silmeyi balkonları yıkamayı yapar
çok fazla iş yüklemişsin ama adama
abartma istersen
Ben mi abartmışım, 😣
bunlar gayet normal şeyler herkes senin gibi tembel değil
Tembel olduğumu nerden biliyorsun ki 😬😬