Erkennen neden hep kadinlari kötülüyor?

Eşim ev işlerinin (bulaşık yıkamaktı, yemek yapmak, çamaşır yıkanmak) kadınıngörevi olduğunu söylüyor. Ve kıyasladığı kişilerin eşleri ev hanımı. Bende çalışmıyor olsaydım yapardıö zaten yapıyorumda ama diyorum bana yardım et diye. Akşama kadar çalılıyorum. Kendisi evden çalıştığı için hep evde. Ve sürekli bu işler yüzünden tartışıyoruz. Bazen o zaman çık işten diyor. Gerçekten çıkmamı ister mi bilmiyorum. Ama bende kendimce birşeylere ulaştım iş konusunda ve işi bırakıp evde olmak istemiyorum. Yapanlara saygım var. Ayrıca ona muhtaç da olmak istemiyorum. Eli zaten çok sıkı, birde bana benim param derse. Bilmiyorum.

ne yapacağımı artık bilmiyorum. Sürekli suçlu benim. Nalet kadınım herşeyi onun yapmasını istiyor muşum. Ama öyle değil. Bazen gerçekten biri bizi gözetlesede sen gerçekten hata yapıyorsun dese bana. Evliliği bitirmek üzereyız. Ama birlikte birtakım borca girdiğimiz için nasıl yapacağımızı bilmiyorum. Ama ben ayrıldıktan sonra bir bağımızın olmasını istemiyorum. Bu çok mu mantıksız.

bazen kötü bir hastalığa yakalanıp ölsem diye dua ediyorum.

Erkennen neden hep kadinlari kötülüyor?
Cevapla