Eşim ev işlerinin (bulaşık yıkamaktı, yemek yapmak, çamaşır yıkanmak) kadınıngörevi olduğunu söylüyor. Ve kıyasladığı kişilerin eşleri ev hanımı. Bende çalışmıyor olsaydım yapardıö zaten yapıyorumda ama diyorum bana yardım et diye. Akşama kadar çalılıyorum. Kendisi evden çalıştığı için hep evde. Ve sürekli bu işler yüzünden tartışıyoruz. Bazen o zaman çık işten diyor. Gerçekten çıkmamı ister mi bilmiyorum. Ama bende kendimce birşeylere ulaştım iş konusunda ve işi bırakıp evde olmak istemiyorum. Yapanlara saygım var. Ayrıca ona muhtaç da olmak istemiyorum. Eli zaten çok sıkı, birde bana benim param derse. Bilmiyorum.
ne yapacağımı artık bilmiyorum. Sürekli suçlu benim. Nalet kadınım herşeyi onun yapmasını istiyor muşum. Ama öyle değil. Bazen gerçekten biri bizi gözetlesede sen gerçekten hata yapıyorsun dese bana. Evliliği bitirmek üzereyız. Ama birlikte birtakım borca girdiğimiz için nasıl yapacağımızı bilmiyorum. Ama ben ayrıldıktan sonra bir bağımızın olmasını istemiyorum. Bu çok mu mantıksız.
bazen kötü bir hastalığa yakalanıp ölsem diye dua ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer