Yalvarırım rahatlatıcı bir şey söyleyin?

Çok çok kötüyüm. Bu saatte konuşa bileceğim de kimse yok. Vicdan azabı çekiyorum. İntihar etmek istiyorum fakat daha fazla can yakmak istemediğim için yapmıyorum. Ama allaha yalvarıyorum canımı alsın diye. Ben çok çok kötü bi şey yaptım. Canımın içi hayat arkadaşımı, eşimi başka biriyle aldattım. Eski sevgilimle öpüştüm. Eşim şimdi yanımda masumcasına uyurken ben ölüyorum. Keşke gerçekten öyle bilsem. İntihar mektubumu da yazdım ama yapamıyorum ona daha fazla acı yaşatamam. Eşime aşık değildim ama çok sevdim onu. O da beni çok seviyor ve bu beni bitiriyor. Ondan asla kötülük görmezken nasıl yaptım bunu ona? Çok dilersem Allah bu gece canımı alır mı? Yalvarırım yardım edin. Ben napayım? Eşime itiraf edersem mahv olur, dağılır adam. Yapamam yapamam ömür boyu bu vicdanla da yaşayamam ben ne yapayım..
Yalvarırım rahatlatıcı bir şey söyleyin?
Cevapla