Kocam sürekli ailesiyle vakit geçirmek istiyor, birlikte hiçbir aktivitemiz yok. Bu yaptığı normal mi?

Evleneli 7 hafta oldu ailesine 5 kere gittik 1 haftasonu da zaten balayından dönerken gitti yani evlendiğimizden beri sadece 1 cumartesi günü evde durdu onun dışında hep ailesi her hafta gitmek zorunda değiliz biraz beraber vakit geçirelim diyorum ama sen istemiyorsan gelme ben giderim diyor hiçbir aktivitemiz yok birlikte yemek yiyip uyumayı aktiviteden sayıyor ben de sürekli evde işlerle uğraşıyorum onla vakit geçirmeye gezmeye ihtiyacım var ama bunu anlamıyor bu yaptığı normal mi sizce ben mi abartıyorum?

Kocam sürekli ailesiyle vakit geçirmek istiyor, birlikte hiçbir aktivitemiz yok. Bu yaptığı normal mi?
Cevapla