Eşim babası öldü diye yılbaşı kutlamak istemiyor?

Benim yılın en sevdiğim zamanları genelde bu zamanlar. Her yerde süslemeler, ışıklar... Sırf zevkine çıkıp gezerim bu dönemlerde ve evimi de aynı şekilde yapmak isterim ama eşim fakir olduğu için yaptırmıyordu. Üstüne bir de 1 hafta önce babası öldü. Ben de bugün yoklamak için sordum bi yılbaşında ne yapalım sana güzel bir sofra kurayım dedim benimle nasıl kavga etti görmeniz lazım. Değişiklik olsun atalım şu ölü toprağını üzerimizden sen de keyiflenirsin dedim iyice kızdı. Gerçekten haksız mıyım? Yılbaşına daha kaç gün var hem ben bugün kutlayalım demiyorum ki. Ama o gün de herkes eğlenirken ben kös kös oturmak istemiyorum.

Eşim babası öldü diye yılbaşı kutlamak istemiyor?
Cevapla