Kaynanam sürekli alınıyor, kızıyor. Ne yapmalıyım?

6 aylık evliyim evliliğin başından beri sürekli evin içinde ne olup bittiyse vakıf, aramadığım zaman küsüyor kızıyor alınıyor her zaman gece dahi beni ya da eşimi arar hatta cevap verilmezse 3 4 kez bile üst üste arar merak ettim bişey mi oldu der. Geçen akşam konusurken ben demiştim ki bana göre baba ve çocuk arası anneye göre ayrıdır eşimde yanımdaydı bir sorun olmadı dün akiam aradılar işte ben güya laubalisin demişim diyorum kurduğum cünle bu eşimde diyor söylemedi ben yanındaydım hala yeminler ediyor bende babanın yanındaydım söyledin en son dedim ben yalan söylemiyorum söylediğim cümlenin de arkasındayım. Hala ısrarla tartışmaya çevirdi sonra da dedi sizin kavgalarınızdan bıktım yeter artık bizim evin içine kendisi huzursuzluk attı ve bu tepkiyi gerdi sizce ben ne yapmalıyım. Herşeyden alınan biri farklı şehirlerdeyiz sormuştum dönüşün ne zamansa ona göre bilet alalım diye gittikten sonra eşime demiş beni evde istemedi git dedi dedim benim kurduğum cümle buydu ve bu bu anlamda söyledim bilet artık bitiyordu trenle gidp geliyor fikrinizi istiyorum ne yapmalıyım son 1 haftadırda ben hiç aramadım. Hatta dün bana bot alacakmış güya eşimi aradı ki gör bak hangisini alalım diye bana alıyorsan bana sorman lazımdı beni araması lazımdı diye düşünüyorum
Kaynanam sürekli alınıyor, kızıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla