Eniste beyinbaska kadinlara olan zaafı sinir ediyor…. Ablamdan başka herkese hoş görüyor ablamı böyle küçük düşürmesi gicik ediyor beni. Kendisi yakışıklı olsa anlicam ablamı begenmiyor ama biseye benzemez böyle de kendi egosunu tatmin ediyor gibi geliyor bana. Hani bak kadinlar hala benden hoslaniyor gibi 😏
böyle adamlarla nasıl baş edilir. Ablam neyapmasi lazim.. üzülüyorum onun bu haline
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ablan da biraz uzak dursun , kendine baksın değişiklikler yapsın saç rengi giyim tarzi felan
Yani dış görünüş diyorsun. Kendisi ama bakımlı çok yakisikli biri degil 🙄
Kendisini boş ver ablan böyle yaparsa bir şey mi var acaba diye kendine çeki düzen verebilir
👍 en iyi cevabı sen verdin
Ablamın tek suçu namuslu olması … kimseyle fingirdeşmez dikkat eder ama eşi öyle değil maalesef….
Kendini aileye adamış ev kadını , evi düşünmekten kendini geri planda tutmuş
Aynen öyle… böyle bir hanım bulmuşsun ama kendi gözü dışarıda
Yaşı kaç ablamızın?
43
Az kendinde değişiklik yapsın
En mantıklı cevap senden geldi Tsk ederim. Abi adamlar dışa önem veriyor
Sevgi saygı da bir yere kadar birliktelik uzadıkça beraber olduğun kişi sıradanlaşıyor bazen kendinde değişiklik yapmak ilgiyi yükseltir
Benimde aklımdan bu geçiyor ama ablama diyemedim.. küçük düşürmek istemiyor insan.. temiz bakımlı biri ama. Öyle Hergün makyaj yapmaz
Her gün makyaja gerek yok saç stilini değiştirsin , biraz da giyim tarzi , eniştenin kafasında soru işareti bıraksın
👍👍
Sen ara sıra yazarmısın fikir alışverişi yapalım
Özeldenmk?
Bir daha b şekilde denk gelemeyiz zaten
Olmaz mı?
Evlilik monotoblasmiss artik cinsellikte yoktir oyuzdenn
Ablanda benzerini yapsin baskasiyla bubarada sanada ilgisi var mı
Ozaman kendini küçük düşürmezdi. Çok aşağılık bisey bence… bende seni aksatıyorum der gibi… olmazmi
Öyle ama yasları kaç ki
43-46
Bayada varmis yasları e gençlerinde ablana ilgisi olur bence kadınlar daha avantajlı
Aldatsınlar mı yani?
Ya adam aldatiyorsa takmiyorsa ne yapması lazım sence sen bi gizlidn cksana
Eee
Senin burada durumun peki
Ablama üzülüyorum … anlatıyor bende başkasına söyleyemiyorsun aileden birine olmaz arkadaşlara anlatamazsın bende burada. Yardım istiyorum işte..
Cocukları var mı
Evet 2tane
Ablanı ihmal ediyor mu
Çalışıyor Allah var çocuklarının rizkini heba etmez eve bakan birisi. Ama ablamın rûhunun ihmal ediyor 😟
Konusmayı denedin mi
Enisteyle?
Evet
Yok konusmadim. Nasil söylerim ki?
Al karsına konuş
Ablamın konuşması daha iyi olmazmi
Bunda ne sorun var ki
Senin enişten yapsa hoş bir durummu? Ablanı küçük düşürse?
Yapabilir sorun yok
Demekki sende başkasının eniştesiyle fingirdesen birisin… cevabından belli 😏
Ben erkeklerle fingirdeşmem
Ayrılsın ne yapacak
Etkilendin mi ondan?
Kimden enişteden? Sizin ablanız kızkardeşiniz yokmu?
Ne alaka. Yanlış olsa da tonla olay var böyle. Toplumu bilmez gibi konuşma.
Ben kendimi bilirim toplumdan Banane. Ben etkilenmedim ablami düşünüyorum …
Sence başkaları etkileniyor mu ondan?
Bence değil çünkü yakışıklı biri degil sadece sempatik oda yeri gelince. Yoksa göze batan biri değil yani.. ama kendisi güzel bir bayan gördümü hemen sirin oluyor😏
Ablana karşı o arzuyu neden duymuyor sence
Ablam çünkü gözü dışarda olan fingirdesen biri değil 🙄 böylelerini oynak biri lazım
Hayır o değil. Bak tüm sorularını gerçekten çok net cevaplarım. Biraz konuşabilirsek eğer. Olur mu?
Olmaz istersen buradan yazabilirsin
İşte sende zor bir kadınsın peki sen bilirsin
Bizi hiç anlayamayacaksınız
Yorumda yazabilecek olsam zaten bunu istemezdim
Anlanı beğenmiyor da neden evlenmiş
20 sene önce evlendiler… aynen sanki kendisi dünya güzeli ama fingirdesen kadinlar hoşuna gidiyor..
Yanlış kişiymiş ablan belki de
Bence ablam yanlış kişiye denk gelmiş…
İkisi de yanlış işte
Nasıl yani
Ayrılsın
İki çocuk var 20 senelik evli
Azda olmamış ya monotorleşmiş artık ablan bence kaçamak yapsın
20 sene oldu diye aldatsınlar yani?
Bence bi yerden sonra ilgi yoksa insan ister
Ablan da az fingirdek olsun
Nasıl yani?
Gözü dışarıda olsun
Ablan biraz ilgisiz
Ablam namuslu tek suçu bu …
Yatakta namuslu olunmaz
Sanane
Nasıl Banane? Senin enişten ablana böyle davransa hoş olur mu?
Ablan koysun tepkiyi
Sana da bakar o tip