Ailem haklı mı gereksiz mi tavır alıyor?

Eşimle evleneli 2 sene oldu 4 aylıkta bebeğim var İstanbul'da evlendik ailemde İstanbul'da yaşıyor. İstanbul'da evimiz olmadığı için eşim sakaryada babasının yerinde hayvancılık yapmak ve para kazanıp ev almak istediğini söyledi bende ona destek oldum ve geldik köyde duruyoruz ayda bir hafta da İstanbul'a gidip ailemi görüyorum geliyorum fakat ailem benim burnumdan getiriyor biz seni İstanbul'a verdik çok pişmanız eğer dönersen kapımız sana açık diyor. Beni çok seviyorlarmış o yüzden alışamıyorlarmış. orada iki ablam daha var ama bana böyle eziyet eder gibi her gün ağlatıyorlar. Eşimi kötülüyorlar halbuki eşim benden başkasını gözü görmez çocuğum ve benim için gecesini gündüzüne katar ev işlerinde her gün yardımcı olur onlara ne kötü huyu var dediğim zaman ya kötü değil ama seni aldı sakaryaya götürdü inşallah onun kızını da yarın bi gün alır götürürler diyor. Ben kendi isteğimle buradayım mutluyum diyorum sen öyle zannet diyorlar. Eşimin ananesi ve dedesi de bizimle kalıyor köyde tek durmayalım başımıza il gelmesin diye alışana kadar bir kaç ay kalalım dediler. Onlara mı bakacaksın diyorlar eşim onların bizim yemeğimizi hep hazırlar ev temizlenecekse gocunmaz hemen temizler. Durumlar böyle işte ama ailem her aradığımda saçma işleriniz var siz hayvancılık yapamazsınız diyor. Benim boşanmama bile razılar. Sizce ailem destek almalı mı? Bu kadarı normal mi? Ve benim onlara mesafe koymam anne baba hakkına girer mi? :( çok üzgünüm mantıklı yanıtlar bekliyorum

Ailem haklı mı gereksiz mi tavır alıyor?
Cevapla