Boşandıktan sonraki süreci en az hasarla nasıl atlatabilirim?

Eşimi sevmediğim halde boşanacak olmak beni neden bu kadar üzüyor? Pazartesi günü davamız var Allah'ın izniyle bosaniyoruz şu güne kadar güle oynaya bekliyordum kurtulacağım günü ama bir kaç gündür ağlıyorum üzülüyorum. Bakın eşimi sevmiyorum çok mutsuz bir evliliğimiz oldu 10 sene hep ite kaka küfür kavgalarla idare ettik. Ama şu an üzülmem çok canımı sıkıyor. Belki de 2 çocuğum için üzülüyorumdur bilmiyorum ama tek bildiğim bu şekilde daha mutlu olacaklari
Güncellemeler
+1 yıl
Düzenim bozulmayacak çünkü ben aynı şekilde aynı evde ve çocuklarımla yaşamaya devam edicem sadece artık o olmaycak zaten varken de yok gibiydi o yüzden fazla bişey degismicek. Sanırım bağlılık alışkanlık
Boşandıktan sonraki süreci en az hasarla nasıl atlatabilirim?
Cevapla