Bakınca midem bulanıyor hoşlanamıyorum aşırı çirkinler niye erkeklerin yüzde 90 ı Habeş maymunu gibi
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
O ne ya, çirkin mi demek istiyorsun. Habeş maymunu ne?
Evet çirkin ötesi
Merak ettim nasıl bir maymunmuş bakıcam google a 🤭
Aynılar ben bir fark göremiyorum
bilmediğin bişii var. erkek dediğin maymundan hallice olur derler.. öğrenirsin zamanla.
İyiyim iğreniyorum midem bulanıyor lezbiyen olmayı buna tercih ederim
etmezsin emin ol.😏 bi kızgınlığın var ama kesin.
Firavun gibi karakteriniz olunca
estağfurullah. olanlara söyle🤷♂️
tamam bizi sevmeğe mecbur deyilsin yorumlarda demişinde lezzo oluncada günah bilsen iyi olur
İşte eee ben tek de yaşayamıyorum ne yapacam
Gayet açıklayıcı bir sebebim var
ondan banane
Sanki erkekler 1.85 1.80 boyunda çok yakışıklı melek gibi romantikler de ben bakmadım erkekler benim kriterlerime uymuyor
senin dünyadan ya haberin yok ya da bizle kafa buluyosun
Zamanında mamut ve bufalo avlayıp, mağarada gt buyuten cıkcık beslediğimiz için.
Bana da senin yanına kızlar yakışmıyorlar senin tipin yanındakinden iyi dediler hep ve bunu diyen kızlar
O zaman o kızları sevme
Tipimize göre ararsak bulamayiz ki. Yalnız mi kalayım hep? Ben 193um. Nereden boyuma göre kız bulayım zaten? Bu yüzden tipe bakmıyorum ilişkilerde. Senin üslubun çok yanlış. Benim tipim kızların çoğundan iyiyse ben de mi onlara maymun diyeyim?
De bence bana layık değil de ama kızlarda zaten 1.60 1.70 arası gayet iyi 1.70 üstü erkek gibi kız olarak göremiyorum ama tipe bak senin en doğal hakkın
Arada 15 cmden fazla fark olursa ayakta sarılırken mesela cinsel organlar hiçbir şekilde denk gelmiyor o hazzı ve keyfi yasayamiyorsun ee ben de napim 178 ve üstü doğru düzgün kız olmadığı için yeri geldi 152 yeri geldi 157 yeri geldi 165le oldum 178 ve üstü hayatıma sadece 2 kişi girdi
1.78 ne ya erkek gibi kadın demem cinsiyetini sorgularım trans filan mı diye
Tek derdin o mu sarılınca cinsel organlar denk gelmiyor garip tuhaf yani güzel kadın buldun da iyi davranıyor seni seviyor bir o eksik sarılınca denk gelmiyor
Yoo 178 niye erkek gibi olsun bak sen daha kısasin diye kompleks yapıyorsun gördün mü
Sen tip için milleti aşağılıyorsun 178lik bir kız seni de asagilabilir o zaman ayrıca tek derdim cinsellik olsa zaten 155 165le olmazdım ama diyorum ki 15 cmden fazla fark olursa sarılırken hoşuma çok gitmiyor bu önemli bir şey sen mesela tipe bakan biri olarak fiziği sana uyumlu olmayan veya hoşuna gitmeyen birini seviyor diye istemezsin
Kız da 1.78 görünce ben çok erkeksi buluyorum biraz boyundan eejeklere versin uzun boy erkeğe yakışan bir şey kız da iğrenç sanki testosteron hormonu çok salgılanıyor gibi
Ve kadin da daha da itici şey kalın kaş çok iğrenç kaşlarımı ipincecik almaya çalışıyorum bir de erkeksi bulduğum şey kalın kaş
Öyle bir şey yok Almanya'da Litvanya'da falan 178 normal kadın boyu zaten
Rus kızları da genelde 175 falan oluyor hiç erkek gibi değiller
1.78 kadın görünce acaba erkekten kadın mı olmuş diyorum ilk
Televizyonda öyle durmuyor mankenlere tvde yakışıyor ama gerçekte görünce aşırı absürt anormal geliyor
Türk insanı kısa diye sana öyle geliyor Avrupa'nın çoğu ülkesinde 178 kadın normal
Ve dediğim gibi ben tipe bakmıyorum baksam özellikle boy konusunda zaten uygun bulamıyorum
Rus kızlarından banane etrafta sanki kaç tane Rus kızı gördüm
1.68 1.69 öyle anormal gelmiyor gayet güzel bir boy
Haklısın zaten türk kızları çok çirkin Avrupa kızlarına göre
Senin kararın hoşlanabiliyorsan sıkıntı yok zaten
Ama ben çirkin erkekten hoşlanamıyorum bakasım bile gelmiyor
Türk kızları genel olarak çirkin olduğundan mecbur kaldık çirkinleri sevmeye
Hmm bence de kızlar da çirkin etrafa bakıyorum harbiden normal kızlara güzel diyoruz etraftaki kızlar çok çirkin olduğundan dolayı
Benim boyum 1.65
Dediğim gibi ben tipe bakmıyorum ben 17 yaşımdayken 176 boyunda 1 kızla 1 ay kaçmıştim ve çok güzel bir kızdı ama mutlu olamadık o kızdan sonra güzelliğe pek bakmamaya başladım güzel ama mutlu etmedi diye
Hmm yakışıklı erkekler de firavun gibi zaten çirkin erkeklerde mutlu etmiyor o zaman en mantıklısı lezbiyen olmak
Lezbiyen olacaksan erkeklere hiç bulaşma ben zaten iki cinsten hoşlananlardan nefret ediyorum gaylara lezbiyenlere lafım yok ama iki cinsten hoşlanmak midesizlik bize uzak ol Allah Allah bir de kız kıza aldatılma ihtimalini mi düşünecez erkeklere laf ediyorlar da kızlar daha pislik ya zaten Çok kötüsün
Ayrıca yakışıklı erkekler firavun gibi olabilirler sen nasıl çirkin erkeklere karşı firavun gibiysen yakışıklı erkekler de sen onlardan tipsiz olduğun için sana firavun gibi olacaklar
Benim tipimi nereden biliyorsun acaba cinselligi evlenmeden kabul etmediğim için olabilir mi
Cinselliği kadınlarla kabul edince düzgün mu olacaksın
Cinselligi kadınlarla da yaşamam o lafın gelişi öyle dedim
Ben ilgi şefkat hayal kurmak evlilik istiyorum
Erkeklerden aşırı nefret edince dedim
Kaç sevgilin oldu
Sevgilim olmadı başlamadan bitti tek tük beğendiğim oluyor onlarda firavun ile yarışacak kadar kötü oluyor
Benim hayatıma 30 kişi falan girdi artık emekliye ayrıldım yalnızım mk bıktım
Hmm anladım
Yorumdan çok uzun konuştuk mesajdan mi konuşsak
Tm olur gizliden çık istek atayım
Çıktım
Ay g*tüm. Sanki kendisi dünya güzeli.
Lezbiyen olmayı tercih ederim
Bunun söylediğimle ne ilgisi var. Lezbiyen olunca mı dünya güzeli oluyorsunuz.
En azından kişilik olarak firavun gibi tek tük
dedi çöp torbası.
Lezbiyen olmayı tercih ederim
ol , olma diyen yok.
Mecbur bırakıyorsunuz
tamam ol işte. Bizden bir şey eksilmiyor. Nasıl mutlu oluyorsan öyle yaşa.
Zaten bunun günahı da olmaz siz erkekler firavun gibi olduğunuz için
Açıklamam da gayet var
Erkeklerin kişiliği bana uymuyor
bizene ya?
Ne oluyorsan ol.
Günahım da beni ilgilendiriyor seni değil
1 tabak 2 tralice 1 yatak 2 kraliçe 😉🤝
Efsane yorum
İğrençsin midem bulandı iğrenç
Yakisikli da cok var
Karakter yok onlarda da lezbiyen olmayı tercih ederim
Ol o zaman napak
Gayet açıklayıcı bir sebebim var öbür dünyada filan bununla yargılanacak halim yoktur bence firavun gibi şeytan ya da Habeş maymunu erkek yerine lezbiyen olmayı tercih ederim
Sen ne gibisin merak ettim🙂
Bu çok iyiydi
Haklısın