Kira şehir ortam olarak seçim yapar mısınız?
Ankara
İzmir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kira şehir ortam olarak seçim yapar mısınız?
Ankara benim için o kadar değerli bir şehirdir ki bir deniz aşığı olarak denizi olmayan bir şehir oldugu halde ankarayı seçerdim. Oranın soğugu benim içimi ısıtıyor sokakları beni bana getiriyor. Soğuk kokusunu bile seviyorum şu şehrin.
İkisinde de yaşamadım. Karakterle alakalı biraz da ve ne istediğine de. Ben şahsen İzmir'de yaşayan insanların çok açık görüşlü olduğunu düşünüyorum. İnsan bi kendini sorguluyor uyum sağlayabilir miyim diye. Ankara bu konuda biraz daha normal gibi ama ben İzmir'i seçerdim.
Cevap
23Cevap
Bence İzmir ..
Ankara da yaşayan biri olarak Ankara derim öte yandan İzmir de güzel oraya da gittim denizi var sırf onun dışında pek anlamı yok bence Ankara derim her yönüyle tavsiyem.
Ankara 'da ne alırsa İzmir'de iki katıdır. İzmir'in karıları meşhurken, Ankara 'nın goot dondurucu soğukları meşhurdur
Hangisi peki
Ama Ankara da soğuğu dışında hiç bir şey yok
İkisi de güzel ülkemizin göz bebekleri. Aralarındaki mukayese kişiden kişiye göre değişir ama benim için hiç kuşkusuz İzmir. ❤️
İzmir de misin
Ankara'da 4 yıl yaşamış biri olarak İzmir diyorum 🤣
Neden ne farklar oldu?
şöyle bir düşündüm. illa mecbur kalsaydım Ankara 'yı seçerdim. İstanbula daha yakın en azından. :d
Bir Ankara 'LI OLARAK KESİNLİKEL iZMİR DİYORUM
Neden reis
İzmir ile karşılaştırınca Ankara da denix yok bu 1
hayat çok sıkıcı bu 2
İzmir'de bir saatlik karayolu ile çok değişik alanlara ulaşma imkanın var. bu da 3
Kira olarak neresi daha uygun
Bildiğim İzmir belki daha ucuz
Insanlar sanki ikisinede gidip yasamis gibi anket yapma millet gecim derdinde nerde ekmegini kaznayorsa orada yaşar
Ankara çok soğuk ama güzeldi ben İzmir'de yaşıyorum denizi hariç ekstra bir fark yok
Ankara da 5 yıl, İzmir de 4 ay yaşadım Ankara daha iyi,
İzmir’e gittim ben o kadar övdüler cart curt hayal kırıklığı oldu benim için. Bok kokuyor şehir adeta
Ekonomik olarak Ankara 'nın yaşamı daha iyi
Ankara 'da bir şey yok ki hep soğuk hep sis, kuru ayazı çekilmiyor.
Ankara berbat 1 yıl kaldım tekrar İstanbul'a kaçtım
Deniz seven biri olarak Ankara diyorum
Ankara 'da deniz olmadığını biliyorum hatta Ankara 'da ünv okuyan kuzenime sahile git dolaş bir deniz havası al diye espri falan da yapıyorum cidden deniz olan şehirlerde doğan yaşayan insanlar için denizin olmadığı yerde yaşamak zor olabiliyor
Sen ne anlatıyon be abi gözünü seveyim be abla 😂
Abla diyorum ki deniz olan şehirlerde yaşayan insanlara deniz olmayan bir şehirde yaşamak zor gelebilir nesini anlamadın?
Ankara 'da yaşamak güzel olur
İzmir daha güzel
İstanbul da yaşamak
İzmir eskimeyen sevgilim
İzmir her yönü ile daha iyi bence
Ankara tabiki
Ben olsam İzmir'i tercih ederdim
İzmir büyüktür diğer şehirlerden..
İzmir tabiiki
Ankara 'yı seviyorum İzmir pek iyi yer değil.
Ankara kesin
Bu Ankara da soğuğu dışında ne var ki herkes Ankara diyor 😂
İkisinide bilmiyorum gitmedim gormedim
İzmir güzeldir bence
Ankara'da yaşanmaz be agaaa
İzmir
Ankara tabi ki de
İzmir diyorum.
İzmir tabiki
İzmir
İzmir'i seçerdim🌸
İzmir tabiki
Ankara 'da
izmirr
İzmir bence
Ankara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?