normal ders notları falan paylaşıyodu, böyle bir konusma geçti 35 yasında arkadaslar bu ne şoktayım yoksa normal mi sşsixieşxöxöx


Çok iğrenç rahatsız edici bir konuşma. Şaka mı bu? Benim arkadaşıma, kardeşime ya da bana bu şekilde konuşacak öğretmeni mahvederim. Nasıl bir devirdeyiz
valla sanal diye pek sallamadım haklısın açıkçası
Cevap
8Cevap
Seni gormedenmi dedi bunu anlamadim dalgalimi diye soruyor?
işte telegram grubu sanaldan, öyle not paylaşıyordu bana
İngilizce öğretmenleri simülasyon hatası kcjcjcjc
Bu ne amak
harbi nu nee
Okuldan mi nereden tanıştın
yok bee telegramda sınav grubundan yazdı yardımcı oluyodu işte ders notları paylaşıyodu öyle
Sense s@lak mısın knk haddini bilde mk bu kadar
knk sallamadım pek sanalda diye, tekrar bisey yazarsa bildircem
Senden bi halt olmazz
ne diyon knk sanal diye sallamadım diyoz bisey daha yazarsa haddini bildircem sohbet kaldı öyle
nooo
Üçüyor resmen
Koşuyor..
Depar atmış kfoeoeoe
bildiğin koşuyor
sana yürüyo evet
garip
Koşuyor
Mikecrk seni
neee
Dotunu kolla bebegim
neyse ki sanalda, ders notları paylaşıyodu birden ben de anlamadım
Şanal kalsın o zaman
Yalanını
ne yalanı ayol
Bı hoca kendini bu seviyeye dusuremez
Sen de tamam yeter diye şaka olsa tepki vermezsin bı hocaya
cidden telegramda sınav grubundan tanıştım ders notları paylaşıyody iyidi bu ne şimdi
Arada hocam diye de hitap edersin o da yok belli ki hocayla değil başkasıyla iletişim kurulmuş
sizli falan konuşuyoduk tanımıyom niye hocam diyim
sanalda diye sallamıyom adamı ondan öyle tepki verdim
Tamam işte senin hocan degilmiş ya yabancı biriyle konusmussun işte
Yani millet de dersine giren hoca sanicak okuyunca
amaann
Öyle olsa durum farklı olurdu yoksa her eli kolunu sallayan sanalda hoca diye tanıtır bı bakarsın sapığın teki çıkmış
Yani demek istediğim her hocayim diyene inanma her hocaya da iyi niyetli diye yaklaşma
ama sürekli not paylaşıyo özel dersleri varmış baya konuştu falan ppde de tahtada hoca fotoğrafı var
Ben de sana not paylaşırım Pp de de bı beyaz onlukle foto hadi anla bakalim olup olmadigimi
Hoca bile olsa yaptığı şey terbiyesizlik bı kere yanlış kişiye diploma vermişler demektir bu
haklısın ben kim ne derse inanıyorum hata bende ama ne biliyim sürekli derslerinin kaçta bittiğini söylüyo falan yalancıysa da yuh yani
Fazla samimiyet kurma sanaldaki insanlarla sonra basına bela alırsın dikkatli ol olur mu
Özel bilgilerini falan da paylaşma
haklısın paylaşmıyom zaten bos ver
pedoymus ya
Fena yürümüş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?