Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩
Ben bugün 06.00'da uyandım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
O saatlerde bende kalkmış oluyorum gadası
Erken başlangıç güzel
Sabah 8-9
Maalesef bu aralar uyku problemi var saat 12 uyanıyorum
Bugün erkencisin, umarım düzelir 🥰
İnşallah canim
Değişiyor. Saat 4'te uyandığım da olur, saat 7'de uyandığım da.
Ne zaman uyanırsam oksijenim gibi bağlanıyorum hemen.
06.34 te caliyor alarm
Neden 30 ya da 35 değil
O da benim takıntım 😂
Dakikasında kalmak için diye düşündüm 😅
Yok 😂
Azerbaycan saatiyle 10 11 sizin saatle 9 10
Çok geç başlıyormuşsun 😊
Hm olabilir
6 buçuk mutfağa giriyorum 7 buçukta evden çıkmam lazım
Kolaylıklar diliyorum 😊
Öyleyse günaydın prenses 🙂♥️
Napiyosun peki şu an
Günaydın
8:15 zar zor uyanıyorum bu ara 🤦🏽♀️
9 30
Erken kalkmak iyi olmuyor uykuyu alamamış gibi oluyorum
Gece geç yatınca öyle oluyor bana da
Ben erken yatsam da öyle oluyorum hep
Kan değerlerine bir baktır o halde, vücudunda bile şeyler eksik olabilir
Evet b12 eksikliği var 2 aydır ilaç kullanıyorum o yüzden
Anladım, acil şifalar diliyorum.
Çok teşekkür ederim
Normalde 9 gibi de bugün geç kaldik jxnxjx
Arada olur öyle 🥰
Sabah erkenden girerim 5-6 gibi
Çok iyi, tam bereketli saatler
Güzel
sabah mesaim olduğunda 06:13 e ayarlarım uyanırım
Neden 13
Çünkü günlük hesabıma göre uykumun en gevşetici zaman o dakka. Daha erken olsa az olur, bir iki dkka geç olsa uyku çekişir geç uyanmama sebeb olur
Çok mantıklı
Uyku Pekişiyor diyecektim çekişir olmuş
Ben pekişir diye okudum desem
Akıllısın
Gecede 5 kere uyanırın
Neden
Wc kalkarım şu içerim. Çocuğun üstünü örterim
Mmm bilerek kalkıyorsan mesele yok
Ya, sen?
Değişiyor
Bu saatte neden ayaktasın
İş okul?
Hastane
Geçmiş olsun. Önemli bir şey yoktur umarım
Teşekkür ederim kontrole gideceğim
Hava aydınlanır inşallah
Nasıl geçti doktor kontrolü
Bugün için tekrar çağırdı, yine hastanedeyim
Sabret az kaldı
Eyw
Tüm işlemler bitince bir foto at da yorumlayalım
Pardon
4 gibi falan :)
Aaaaa neden o kadar erkek başlıyorsun
Okula hazırlık bi de acikiyorum ya 😂
Okula gitmek için bu saatte kalmanın tek açıklaması İstanbul'da yaşamak herhalde. Kolay gelsin 😊
Teşekkür ederim ama İstanbul'da yaşamiyorumm 😂
Duş aliyorum saçımı yapiyorum falan o sırada zaten servis geliyor
Çok güzel bir rutinin var. Ben de eskiden erken kalkardım ama şimdi mecbur kalmadıkça kalkamıyorum
Ben bi tık mecburum erken kalkmaya bu kadar erken olmasina gerek yok ama saçım çok yağlanıyor en az günde 1 sefer yıkıyorum mecbur olmasam bende kalkmam uyumak çok güzell
Günde en az bir defa mı? Doğru mu anladım? Saçına ve cildine çok büyük kötülük ediyorsun
Yapacak bir şeyim yok yağlanma karşiti kremler şampuanlar da kullanıyorum ama yağlaniyor yıkamasam da yağlanacak...
Evde olduğun günler yıkamamayı dene, başlarda zorlanabilirsin ama ne kadar geç yıkarsan o kadar geç yağlandığını göreceksin. Tabii uzun bir süreç gerekli. Çok yıkandığı için saçının doğal dengesi bozulmuş ve kendini korumak için yağ üretiyor
Evet elimden geldiğince evde olduğum zamanlar yikamamaya çalisiyorum ama dişaridan yağlarda kullanıyorum keratin argan gibi yeterli olmaz mi
O ürünler de yağlanmasında etkili olabilir. Tek çözümü yıkamaya ara vermek.
Daha az yıkamaya çalışacağımm 💖
Umarım çok daha güzel olur 🥰
Bende yeni uyandım ama 22.00 gibi uyudum
Eylem uyuyup erken uyanmak iyidir
Evet seviyorum.
Eskiden ben de öyleydim şimdi kalkamıyorum mecbur kalmayınca
Anladım 🙂
Bugün 9.30'da bağlandım 😅
Saat 8 de genelde bağlıyorum
Jsbdhdj😅
7h00 de ne yazık ki iş bırakmıyor.
Tatil günü de yatamıyor insan
Ben de tam o saatte uyanmak isterdim
Ben de her gün bu saatte uyanmak isterdim 😅
Erken kalkan yol alır hanımefendi :)
Haklısınız efenimm
🤘
Her sabah 6 da uyanıyorum
Maşallah 🧿
12-1 den aşağı uyumuyorum 6 diyince ayaktayım
Alışınca böyle oluyor
Sen neden erken uyanıyorsunj
Hastaneye gideceğim
Geçmiş olsun, neyin var
Teşekkür ederim, kontrol
Kaçta ki randevun
11 😂 ama ben erken gideceğim
Neden😅
Çünkü kahvaltı yapmadan gideceğim, işim erken bitsin 😂
Hahhaah o zaman gel dönüşte sana kahvaltı hazırlayayım
Teşekkür ederim ama tost yapıp götüreceğim. Kan verir vermez yerim 🤣🤣
Sen bilirsin😅
Genelde 5 6 arası kalkarım
Çok iyi
12-13
11 de başlarım
9-10 gibi
12 gibi
Geç ya
8.40 🖤
5.44
Her hafta farkli
7:30 gibi başlıyorum
6.30
Saat 7.15
4 de
07.30
9 da uyandım
Baglanamiyorum
8 gibi
05 20 dee
05:30 start
Sabah yedide
7 gibi
13:00-15:00 arası
Gün bitiyor o saatte
6 da başladım
Çok güzel
6 gibi..
Çok iyi
Akşamdan beri
Gündüz mü uyuyorsun
Evet. d
Bnde o dakikalar da
Günaydın o zaman
Sanada günaydın
24 saat günün içindeyim bitmiyor ki baslim
Sen de haklısın böyle bakınca
Sıkıntı ya
6da uyanıyorum
İşe mi gidiyorsun
Hayır evdeydım ama alışmışım işlerimi erkenden hallediyorum
En güzelini yapıyorsun 🌸
5 bucukta
Günaydın
sizede günaydın iyi sabahlar
Teşekkürler
rica ederim
10 gibi
07:30 da
8'de uyandım
Saat sekizde
Aynı be
Değişiyor
7 gibi kalkarım
Halen uyumadım
Kaçta başlıyorsunuz dedim uyandınız mı demedim
Tahminimce uyurum ve 3.4 gibi güne baslarim
Olum o saate gün bitiyor
Napiyim yeni uyucam uyanmam 3.4 bulur kahvalti filan 5 6 da cikarim giderim isysrine
İş yerine
Bende 6 da uyandım
Günaydın
Günaydın nasılsın
6 da uaniyorum