Yengem dayimin karısı, annemle her konustugunda benim evlenip evlenmeidgimi soruyor işte evlensin isteyen yok mu daha ne duruyor diyor şu an çalışmıyorum işte o niye çalışmıyor vs diye her konusmalarinda diyor. Onu isteyen yok mu evleniyor mu falan artık sinirimi bozmaya başladı ben 27 olacam kendi kızı da 29 ve bekâr hatta 19 yaşında kızı nisanlamislardi sonra ayrıldı kız. İşte ben ona da diyorum evlen vs diye diyor ama kizinin konusmadigi kişi kalmamistr her ay sevgili değiştiriyor ama evlenmiyor bense içime kapanik evden çıkmayan biriyim en son iki sene önce olmustu sevgilm. Bir dahaki konusmalarinda yine bana ima da bulunursa bu sefer ağzıma geleni söylemek istiyorum sizce hak etmiyor mu
Güncellemeler
+1 yıl
Şuraya iki karı kız *m m*m* yazsaaydim herkes dolusurdu. nerde saçma sapan cnsl sorular var herkes orada surda sinirime ortak olan kişi sayısı bir elimin parmak sayısını geçmiyor
Sizce hak etmiyor mu vidden sinirlerimi Bozmaya başladı bu durum?
Ben senin gibi eski kafanın insanı değilim sanane de sok lafı ağzına.
1
38 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya bı de geçen sene abime onlarin komşusunu isteyecktk babam dedi ki kız açık saçık olmasın. Yengem de senin kızlar da açık saçık ya diye atladı hemen tabi ben ml gibi hiçbir şey demedim kalabalık ortam diye. ama bir kere olsun ne sortla ne de askılı kıyafetlerle dışarı çıktım oysa kendi kızı pikniğe bile mini etekle gider düğünlerde dekolte li giyinir 15 yaşında down sendromlu kızı var ona bile nerdeyse külot tarzı şort giydirir sanki kendi mi giyiyor o çocuk hayır. ve o şekilde kızlarını sosyal medyasında paylaşır
Kalabalık ortam ancak akraba ortamı olur bana yine aynı şeyleri söyler ben de ona patlarim sonra ordan teyzem vs de atlar doğru diyor evlensene vs diye ben de tam olarak katil olmuş olurm o sinirle de jsnjd bizim bütün akrabalar aynı yenge diye ayırt edemem teyzesi de yengeden hallice
Annem boyle niye diyrosunuz demez onlara ki yengeme bir kez olsun kizini niye evlendirmiyorsun evlenecek mi vs diye de hiç sormaz Amma onlar öyleler annem de son zamanlar da sinir olmaya basladi tabi sürekli ima ettiği için bunları kadin
Annem öyle benim gibi terslemez amma ben bu sinirle ve bir de kinciyimdir de daha asla konusmam samimi olmam o kadınla. Beni çirkin görüyor yoksa kimse istemez evlenmez olarak görüyor bunu ima ediyor anlıyorum yani sorarken ki konusmasindan vs
O kısa boylu sisko bir kadın annem adile nasit der ksjdjs ben de minyonum 160 boy 58 kilo vucudum falan yumusak herkes Pamuk gibisin der bembeyaz tenliyim yüzüm burnum dudağım falan küçük burnumdan gözaltılaima doğru hafif turuncumsu cillerm var uzun kahverengi saçlarım var
İnsanlardan, biriyle konuşmaktan sıkıldım vallahi burdan da geçende birisi takip at dedi attım mal mal konuştu ondan böyle yerlere pek inancım yok vallahi
Sonuna kadar hak ediyor hemde. Sanane diyip üstüne aç ağzını yum gözünü bidaha tek kelime edemesin
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yahu birde bı kere sorarsin iki kere sorarsin neyse ama her aramada lafı gecistririyor hadi bı sevgilim olsa falan eee evlenmiyor mu dersin ama artık dayanamıyorum düşündükçe tepem atıyor
Şimdiye kadar haddini bildirmedigin için bu kadr rahat konuşuyor bı kere haddini bildir bakalim bidaha konuşabiliyor mu. Nefret ediyorum böyle herşeye burnunu sokup haddini asanlardan yaa
Yüzüme güler bütün sülalenin dedikodusunu benle yapar oraya gidince ama gel gör ki arkamdan da igneler. Liseden mezun olduğum sene bana ya çalışacan ya evlenecen ya da okuyacan demişti. Yalaka karı ya
Akraba zorbalığı da böyle oluyor gerçekten sanane isteyen istediği vakitte ewlenir boswer kardeşim sen bunları takma düşünme bir dahakine sorduğunda da ceyregimi hazırladın herhalde yenge de
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Farklı sehirlerdryiz telefonda annemle konuşurken diyor aynı ortamda iken dese lafı sokacam ama bir daha telefonda dahi desin alacam ağzıma geleni sayacam sanki kendi kızı evlendi de ben kaldım 2 3 senedir bıktım yani bir de onu isteyen yok mu diye soruyor. sanki benm birini isteme gibi hiç lüksüm yok ya da illa isteme ile görücü ile mi evlenmek zorundym
Kendinde yorum yapma hakkını nerden buluyor acaba kendisine bakmadan İşte at gözlüğü takmış ona baya dert olmuş senin ewlenmemen bi dahakine bence konusmalisin kimse kimsenin sınırlarına giremez
Sanki evde kalmışım kimse istemiyor beni gibi ima da bulunuyor ben çok da beni düşünüp de evlensin de bı goreyim ölmeden vs diye dusundugunu sanmıyorum basbayağı igneliuor beni oysa bu yaşıma kadar hiç görücü dahi cagirmafim eve ilk defa iki ay önce çağırdım onlardan da yanıt gelmedi bir daha oğlan şehir dışından gelecek vs demislerdi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben senin gibi eski kafanın insanı değilim sanane de sok lafı ağzına.
Ya bı de geçen sene abime onlarin komşusunu isteyecktk babam dedi ki kız açık saçık olmasın. Yengem de senin kızlar da açık saçık ya diye atladı hemen tabi ben ml gibi hiçbir şey demedim kalabalık ortam diye. ama bir kere olsun ne sortla ne de askılı kıyafetlerle dışarı çıktım oysa kendi kızı pikniğe bile mini etekle gider düğünlerde dekolte li giyinir 15 yaşında down sendromlu kızı var ona bile nerdeyse külot tarzı şort giydirir sanki kendi mi giyiyor o çocuk hayır. ve o şekilde kızlarını sosyal medyasında paylaşır
İşte hayatta bazen öyle insanlar oluyor ki önüne bakmak yerine etraftakini karalayarak saçma sapan dikkatler çekiyor.
Maalesef. butun akrabalrimdsn nefret ediyorum bu yüzden
Bende bende 😅
Ya sakin olsana sen 🤣 ne bu şiddet bu celal sakin 🤣 kendine ediyorsun yapma
E ama haklı değil miyim bakıyorum birisi cinsel soru sormuş altına davar gibi dizilmisler çok bilmisler amma şuraya bakmaktan acizler
Bu devrin insanı değiliz 😅 ama sen koskoca bir papatya tarlası yesen sakin olamayacak gibi duruyorsun 😅
Maalesef öyle benim sinirimi bir şekilde atmam lazım jshshs
Hahaha ama nasıl acaba 😅😅
Hiçbir fikrim yok şu an belki gündüz yengem arar yine sorar da ona patlarim kshd
Ya patlama arkadaşım neden anlamıyorsun yazık etme kendine. Bunu yapacaksan kalabalık ortamda yap ki mosmor olsun 😅
Kalabalık ortam ancak akraba ortamı olur bana yine aynı şeyleri söyler ben de ona patlarim sonra ordan teyzem vs de atlar doğru diyor evlensene vs diye ben de tam olarak katil olmuş olurm o sinirle de jsnjd bizim bütün akrabalar aynı yenge diye ayırt edemem teyzesi de yengeden hallice
Annenler bu konuda ne düşünüyor?
Annem boyle niye diyrosunuz demez onlara ki yengeme bir kez olsun kizini niye evlendirmiyorsun evlenecek mi vs diye de hiç sormaz
Amma onlar öyleler annem de son zamanlar da sinir olmaya basladi tabi sürekli ima ettiği için bunları kadin
Önce anneni gaza getir sonra Allah ne verdiyse beraber o zaman 😅
Annem öyle benim gibi terslemez amma ben bu sinirle ve bir de kinciyimdir de daha asla konusmam samimi olmam o kadınla. Beni çirkin görüyor yoksa kimse istemez evlenmez olarak görüyor bunu ima ediyor anlıyorum yani sorarken ki konusmasindan vs
Onu alan seni her türlü alır 😅
O kısa boylu sisko bir kadın annem adile nasit der ksjdjs ben de minyonum 160 boy 58 kilo vucudum falan yumusak herkes Pamuk gibisin der bembeyaz tenliyim yüzüm burnum dudağım falan küçük burnumdan gözaltılaima doğru hafif turuncumsu cillerm var uzun kahverengi saçlarım var
İlk olarak üstte çok doğru bir şey söylemişim 2. Olarak merak ettim seni şimdi 😅
Aynen öyle doğru demişsin atavilirsem bı foto atcam buraya şimdi
Gizlide kalmasanda takibe alsaydım seni 😅
Sizce abimin düğünü için bu elbise nasıl, yakışmış mı? ↗
Bak bu soruyu ben sormuştum ama yüzüm kapalı tabi ve altindaki yorumlar da sinir bozucu ayrıca sjhd
Onları okuyordum tam 😅
Elbiseyi ucuza aldım beş saatlik şey için bin lira mı odeseydim kendime yakistirip aldım tabi foto da biraz dar gibi durmuş 🤔
Hayat senin isteklerin çerçevesinde devam eder sen beğendiysen gerisi önemli değil ☺️
Aynen öyle ama keşke işte herkes her şeye burnunu sokmasa
Duymamazlıktan gel boş ver umursama. Herkes ne derse desin sen tepki verme bırak içlerinde patlasın 😅
Aynen oylee
Hala takibe alamıyor muyum seni 😅
Hiç kimseyi takibe almayı sevmem
Ama neden ya 🥺
Burdan biriyle konusacak yaşta degilim insanlara güvenim kalmadı sksjs
O güvensizlik bende de var. Onu da geçiyorum yani normalde bende ısrarcı olmayı sevmem ama ne bileyim konuşma sarıyor 😅
Daha cevap vermezsem bu konuşma burada kalır sksjhd
Öyle demesen güzel olurdu ama 🥺 yapacakta bir şey yok saygım sonsuz senin seçimin sonuçta 🙏🏻
İnsanlardan, biriyle konuşmaktan sıkıldım vallahi burdan da geçende birisi takip at dedi attım mal mal konuştu ondan böyle yerlere pek inancım yok vallahi
Öyle olsun bakalım pekala 😏
Sonuna kadar hak ediyor hemde. Sanane diyip üstüne aç ağzını yum gözünü bidaha tek kelime edemesin
Yahu birde bı kere sorarsin iki kere sorarsin neyse ama her aramada lafı gecistririyor hadi bı sevgilim olsa falan eee evlenmiyor mu dersin ama artık dayanamıyorum düşündükçe tepem atıyor
Şimdiye kadar haddini bildirmedigin için bu kadr rahat konuşuyor bı kere haddini bildir bakalim bidaha konuşabiliyor mu. Nefret ediyorum böyle herşeye burnunu sokup haddini asanlardan yaa
Ayrıca sen düşünüp kendini yiyip bitireceğine bırak o aldığı cevaplar karşısında kendini yiyip bitirsin
Yüzüme güler bütün sülalenin dedikodusunu benle yapar oraya gidince ama gel gör ki arkamdan da igneler. Liseden mezun olduğum sene bana ya çalışacan ya evlenecen ya da okuyacan demişti. Yalaka karı ya
Lafını sok mesafeni köy uzak dur ondan
Aynısını yapcm
Akraba zorbalığı da böyle oluyor gerçekten sanane isteyen istediği vakitte ewlenir boswer kardeşim sen bunları takma düşünme bir dahakine sorduğunda da ceyregimi hazırladın herhalde yenge de
Farklı sehirlerdryiz telefonda annemle konuşurken diyor aynı ortamda iken dese lafı sokacam ama bir daha telefonda dahi desin alacam ağzıma geleni sayacam sanki kendi kızı evlendi de ben kaldım 2 3 senedir bıktım yani bir de onu isteyen yok mu diye soruyor. sanki benm birini isteme gibi hiç lüksüm yok ya da illa isteme ile görücü ile mi evlenmek zorundym
Kendinde yorum yapma hakkını nerden buluyor acaba kendisine bakmadan İşte at gözlüğü takmış ona baya dert olmuş senin ewlenmemen bi dahakine bence konusmalisin kimse kimsenin sınırlarına giremez
Sanki evde kalmışım kimse istemiyor beni gibi ima da bulunuyor ben çok da beni düşünüp de evlensin de bı goreyim ölmeden vs diye dusundugunu sanmıyorum basbayağı igneliuor beni oysa bu yaşıma kadar hiç görücü dahi cagirmafim eve ilk defa iki ay önce çağırdım onlardan da yanıt gelmedi bir daha oğlan şehir dışından gelecek vs demislerdi