Okulda bir tane çocuk var reddettikçe ısrar ediyor?

Çocuğun bana olan ilgisini anlıyorum ama arkadaşça konuşuyorum arada okulda o da günaydın falan. Çocuk geçen seneden beri beni bir yerlere davet ediyor ben kibarca dersim var ya da planım var diyorum. İstemiyorum çünkü anlar her zaman reddetmemden ve artık sormayı keser diye düşündüm o da olmuyor her hafta 2 3 kere bunun muhabbeti geçiyor artık görmemeye gayret gösteriyorum onu utanıyorum yine instagramdan yine mesaj atmış işin var mı diye cevap vermedim hala (kendisiyle hiç sohbet etmiyorum okuldayken istek attığı için ayıp olmasın diye takibi kabul etmiştim)
Okulda bir tane çocuk var reddettikçe ısrar ediyor?
Cevapla