Sevdiğim kızı kalbime nasıl gömerim?

Üniversitede aynı sınıftan kıza aşık oldum. Aslında iyiye gidiyordu, her akşam ders çıkışı tramvayla giderdik, sohbet ederdik. Ama sınıfta bir arkadaş grubu edindi, yanında bir kız var mesela, o nereye giderse oraya gidiyorlar, sevdiğim kızı etkiledi iyice, hep beraber geziyorlar, derse geç kalmaya başladı, bence onun yüzünden ama günahını almayayım neyse zaten yanındaki kız.

Asıl olay sınıfta bir erkek daha var, benim sevdiğim kızın yanına oturmaya başladı iyice. Hep onlarla tenefüse çıkıyor, yemeğe, kafeye gidiyorlar, beni de çağırmıyorlar, zaten o iki çocuğu sevmedim samimiyetim de olmayınca pas vermiyor o yanındaki erkek bile. Benim durumumu anladı sanırım. En çok zoruma giden de artık derste beraber oturuyorlar ve bugün çıkışta otobüste yanımdan geçip gittiler. Ya ben artık kalbime gömmek istiyorum, dert hastası oldum sizce ne yapmalıyım? Yüzüne diyemem belki ama inşaallah mesaj gönderir bir sebeple. Bende o sıra artık konuşmak istemediğimi yazmayı düşünüyorum ne dersinizz?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap verin lütfen
Sevdiğim kızı kalbime nasıl gömerim?
Cevapla