Yoo başardı da burnumuzdan getirdi onu demek istedim. Hayatın kayar sürekli sana yüklenirlerse, erkek olarak masraf karşılamak durumundasın, çalış bence ilerde daha çok zorlanırsınız, annen yardımcı olur babana.
Kötü çocuk evlat olurum. Herkes kötüler beni. Farklı durumlar var. Neyse. Kemoterapi konusunda biraz yardımcı olur musun bana. Yani süreç ve zaman falan. Anlatır mısın biraz rica etsem
Memur olup atanmışsın destek vermeleri gerekirdi.. Bak sen görevine başla izin alırsın. Memurlukta görevden men etme falan yok bu tip şeylerde diye biliyorum. Mutlaka bir memurla konuş, bu fırsatı kaçırma. Süreç her hastanın farklıdır, annem radyo terapi de aldı, 2 sene sürdü. Ama bunları almakla bitmiyor. Senelerce hasta oluyor vucut kt den ötürü çabuk hastalanıyor, nezle grip zatüre hepsini geçiriyor. Ölecek sanıyorsun ama ölmüyor. Ağrılarından ötürü hep acillik oluyor. Benim 5 senem böyle geçti. Ve acı çektikleri için sinirli oluyor kt alanlar. Çok zor bir süreç Allah yardımcısı olsun nerede varsa
Acı çok mu çekiyorlar bak buna üzüldüm. Ben normal memur olarak değil de sözleşmeli olarak arandım. Yani üniversiteye şahsen kpss puanı ila başvuru yaptım. Alim kpss sırasına göre aldılar. Sözleşmeli yani.
Anladım olsun. Bildiğim kadarıyla zaten sözleşmeliler daha fazla alıyor kadrolulara göre, sonra da kadroya geçme imkanınız var diye biliyorum. Tabi her insanın aile yaşantısı kendine özgüdür bişey diyemem ama ben olsam giderdim o işe. Evet acı çekiyorlar çekmez olurlar mı.. Damar bulmak zor hale geliyor artık.. Keşke kemoterapi almak zorunda kalmasalar, vucut kendini toparlayamıyor, bağışıklık sistemi çöküyor..
İdrae. kanalindan tümör alındı. Sağ böbreğini de biraz bulaşma var. Başka organında sorunu yok. Sadece akciğerden bir suoheleri var onun testlerini de bugün yaptırıyoruz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dilekçe vererek hastalık durumunu belirtip yanına gecebiliyorsun
Ben sözleşmeliyim. Üniversite ye atandım.. oradan başka yere olmuyor o şehirden başka yere
Bişey olmaz. Benim de annem kemo aldı hep yanındaydım da noldu. Atanmak kolay değil. Yarın işsiz olman sorun olur. İşine git.
Annene ne oldu kardeşim. Başaramadı mı
Yoo başardı da burnumuzdan getirdi onu demek istedim. Hayatın kayar sürekli sana yüklenirlerse, erkek olarak masraf karşılamak durumundasın, çalış bence ilerde daha çok zorlanırsınız, annen yardımcı olur babana.
Kötü çocuk evlat olurum. Herkes kötüler beni. Farklı durumlar var. Neyse.
Kemoterapi konusunda biraz yardımcı olur musun bana. Yani süreç ve zaman falan. Anlatır mısın biraz rica etsem
Memur olup atanmışsın destek vermeleri gerekirdi.. Bak sen görevine başla izin alırsın. Memurlukta görevden men etme falan yok bu tip şeylerde diye biliyorum. Mutlaka bir memurla konuş, bu fırsatı kaçırma. Süreç her hastanın farklıdır, annem radyo terapi de aldı, 2 sene sürdü. Ama bunları almakla bitmiyor. Senelerce hasta oluyor vucut kt den ötürü çabuk hastalanıyor, nezle grip zatüre hepsini geçiriyor. Ölecek sanıyorsun ama ölmüyor. Ağrılarından ötürü hep acillik oluyor. Benim 5 senem böyle geçti. Ve acı çektikleri için sinirli oluyor kt alanlar. Çok zor bir süreç Allah yardımcısı olsun nerede varsa
Acı çok mu çekiyorlar bak buna üzüldüm.
Ben normal memur olarak değil de sözleşmeli olarak arandım. Yani üniversiteye şahsen kpss puanı ila başvuru yaptım. Alim kpss sırasına göre aldılar. Sözleşmeli yani.
Hasta hep yatalak mi kalıyor
Anladım olsun. Bildiğim kadarıyla zaten sözleşmeliler daha fazla alıyor kadrolulara göre, sonra da kadroya geçme imkanınız var diye biliyorum. Tabi her insanın aile yaşantısı kendine özgüdür bişey diyemem ama ben olsam giderdim o işe. Evet acı çekiyorlar çekmez olurlar mı.. Damar bulmak zor hale geliyor artık.. Keşke kemoterapi almak zorunda kalmasalar, vucut kendini toparlayamıyor, bağışıklık sistemi çöküyor..
Babanızın tam durumu nedir bilmiyorum ama yatalak olmuyorlar, ama sürekli uçan rüzgardan bile hasta oluyorlar kuş gibi..
Evet biliyorum onu. Hasta oluyorlar hemen. İste acı cekmeseydi iyiydi.
Bide ktnin dozları var demi
Evet..
Ktyi aldıktan sonra kemikleri ağrıyor, ağrı birimine götürüyorsun ağrı kesici yapıyorlar.. Çok ağrıları oluyor. Parmağının ucu bile ağrıyor..
Bu ağrılar ne kadar sürüyor. Tedavi bitimine kadar değil heralde. Bir süreliğine dir.
Nekadar
Bitene kadar ve sonra da devam ediyor.
Yapma ya. Babam istemiyor işte o ağrıları. Öyle bişey olursa yaptırmam.. ölürüm daha iyi diyor
Tam olarak hangi organ?
İdrae. kanalindan tümör alındı. Sağ böbreğini de biraz bulaşma var. Başka organında sorunu yok. Sadece akciğerden bir suoheleri var onun testlerini de bugün yaptırıyoruz
Bolca ziyaret
Sen gitmek zorundasın ya da refakatçi raporu al atandığın müdürlüğe ver sana orada görevlendirme cikabilir