selam arkadaslar 4 senelik evliyim esimin huylarini yeni yeni ogrenmeye basladim annwsine cok bagli evde bisey hakinda karar almaya kalksak gizlice annesine soruyor evde bi konu olsa annesine anlatiyor eve birsey alsak yapsak annesine diyor kisacasi anne kuzusu annesi bana laf vuruyor esim bana uyma bos ver diyo ben annesine bsy desem surat asiyor agiz burun yapiyor benim bi bebegim var esiminde kucuk bi kardesi var 9 10 yaslarinda benim bebegimde 5 aylikti hic durmuyordu ustelik sezaryanliydim bebegim evin isi zor idare ediyordum annesi gil bayramda baska sehire gitiler bayramlasmqya oglunu bana sormadan bize birakmis cok yaramz bi cocuk benim cantami deserken yakaladim yaltiginin yanlis oldugunu soyledim uyrdim esim bana ters ters bakti sanki onun aylesi degilim gibi bebegime dogum etigimde bile surati 5 karisti yanima gelip ne guzel bi soz dedi nede nasilsin siye sordu eve gidip uyudu baskalarinin esleri ilk bebekleri oldumu eslerine bebeklerine napacagini bilmez benim esim sanki ben esi degilim cocuk onun degil gibi davrandi nedenini sordum babam ona kizmis demis bu kiz dogumda aylenden kimse neden yok dogumumda aylesinden 1 kisi bile yoktu annemle babam vardi esimde o soruya agiz burun yapiyormus dogum yalali 1 sene oldu ama esim halen ayni ne ilgi ne gzuel bi soz duydum saka yaliyor sozde lakap takiyor vs ama zoruma gidiyor kadinligmi unutum artik😔
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Özel konularıda anlatiyordur o zaman çocuk yaparken bile sorar
Oyle zaten nefret ediyorum artik ondan
Cook kotu gerçek bir erkek olamamış anlatılacak şey var anlatılmayacak şey var
maalesef
Sabır diliyorum
Tesekkur ederim
Işin zor baci. Šimdik bir şey desen, hemen annesine koşar bu canım. maalesef Turk annelerde zaaten problem, hep istediklerini veriyorlar, birey olarak yetiştirmiyorlar erkekleri. Sonra da kocalik sorumluluk yapamiyorlar. Çok büyuk kulturel bir sorun.
Aynen oylr gercekten
dahada unutacaksın ilerleyen zamanlarda. yapabilceğin bişii yoksa , o aile içinde esir, hizmetçi hatta kölesin
Kimse kimsenim kolesi degil herkesin hur iradesi var boyle yorum yapman cok sacma
görürsün, hür iraden işe yarayacakmı
annesinin direktifiyle seninle yatağa giriyodur, hatta çocuğu bile onun emriyle yapmıştır.. ne hür iradesi?
Komiksin gercekten yorum yapma bi zahmet artik sen sacma konusuyorsun cunki
Onun degil benim hur irademi diyorum ben istemeseydim cocuk olmazdi zaten seni doguranda bi kadin unutma bunu yorum yaparkende ona gore yap
saçma konuşmadığımı sende biliyosun.. sen o evde söylenenni yapmakla yükümlü, söz hakkı olmayan bir kölesin
o ayrı.. erkeklik çocuk yapmakla olmuyor. kocan erkek bile değil yazdıklarına bakılırsa
Sende beyni olamya n ama konusan mi canım
Keske birak mantikli konussan
peki.. dediğin gibiyim🤷♂️doğruyu söyleyen dokuz köyden kovulur.. sen kaynananın yönetiminde yaşamaya devam et, kocanda anasının askeri olmaya devam etsin..
Tamam kardesim ha cok kinama Allah kinadigini basina verir sonra ama o yorumlarin icin seni allaha havale ediyorum inslalah karinda ilerde oyle olur ozmn anlarsin beni Allah sorsun bsy demiyorum
sen asla iyi bir anne bile diilsindir kaynanaınn gözünde.. o oğlunun sırtına havlu sokar anca.. seni yermedim ayrıca , durumunun tesbitini yaptım
Sen kimsin acaba anneligim hakknda ykrum yapiyorsun burada bu sotede olduguna gore evde kalmis bir adamsin kesin ustelik 35 yaslarindasin demi evde kalmisin kimse seni almiyor bile yazik aylen bile yok cocuklarinda olmayacak buyuk ihtimalle evde kalik kalik oturacaksin herkes evli cocuklu sen se zavali yanliz oleceksin
kızım sen iyi annesindirde, kaynanana göre diilsindir.. anlama kıtlığımı var sende.. gerçekten kadınlığını unutmuşsun sen
Ha bu arada Rabbim seni hic bir zaman ayle kurmayi nasip etmesin boyle kotu kalpli biri asla evlenmemeli
Bos yapiyorsun bence artik benim sorumun altina yorum yapma
sapıttın.. kocana söle bu akşam şeetsin seni , annesi izin veirse tabii
Rabbim seni atesinde yaksin insallh ne muradin varsa nasip eymesin
sana acilen elektroşok tedavisi lazım.16 watt lık.
Sanada beyin gerk
sana kadınlığını anımsatacak bir eylem lazım, acilen..
Anan iy bilir
herkes bilir🤷♂️.. sen hariç 😀😀
Dogrudur ozelliklede annen iy bilur ne ayaksa artik😃
sen kendi derdine yan😀😀😀kurudun
Yo evliyim yuvam var en azindan senin gibi dul dul kalmadim 🤣
Kiz kurusu varda erkegin ev de kalmisina ne deniyor acaba yazikkkk
hhaaa, var ama.. boşluğunu dolduran yok. kaynanan izin vermiyo😅😅😅
Kocamla sen giriyon galiba yataga bunlsri yoksa bir yerinden uydurmazsin sen 🤣🤣🤣🤣🤣
senin girmedğin kesin.. örümcek bağlamış..😅😅😅
Hadi ben kadinim istesem elitane erkek bulurum ya sen bi tane bile kadin bakmaz sana 🤣
hahaha.. bul hadi.. kaynanan çöker tepene.. hahahahaha
Dede sen iysimi parka git cekirdek citle falan buralar sana gore degil yanlizsin anliyorum seni ama yasin baya ileri mazallah kalpten gıt diye gidertsin basimiza kalma dede
hahaha yaşım 32.. hahaha.. sen gitte banyoda örümcekleri bi temizle.. hahahaha
Hadi dede takma dislerini takmayi unutma
32 gencmi sence yaslisin iste dedeeeeeee
hahahahha... deodorant şişesi falan dene bari.. hahahahah
Evde kalik 🤣🤣
Kimse de scmz sana
hahaha.. peki.. hahaha..
Dede sen denedinmi dedorat sisesini ayy dede geymisin yoksa🤣🤣
sende evlisin ama kapanmıştır artık..😅😅😅 icraat olmayınca.. hahahaha
Yok sen sorun etme beni sen derdine yan 🤣🤣
ben diilimde kocana sor onu.. bugün ne gayse.. hahaaa.. kaynanana sor hatta..😅😅😅
Konu o degilde neyseeeeee kocam senle ilgilenir cok istersen cidiyim bak
senle ilgilensin önce 😅😅😅😅 yoksa seninlede başkası ilgilececek böyle giderse.. hahahaa
Tm kes bos yaptin
sen burdamısın hala? aslında hiç boş yapmadımda.. neyse.. hadi sana iyi günler.
🤣🤣🤣
çok tatlısın. çocuğunun yanaklarından öperim 😉
Cocugumun sulaleside ananin... noktayi koyar mk pici
Bence onlardan uzak bir eve çıkmalısın ya da onların arasını karıştırcak bir şey yap ya da boşan
Evim ayri onlarin evinden uzak karistirmayi denedim ama her seferinde yanlis anlamisindir oyle bsy yoktur diyo bosanmayi planliyorum
Bak sabah eşyalarını toplamalısın, ailene evine dönmelisin ,1 gün sonra avukat tutmalısın avukat tutacak paran yok ise , devlet baro'dan avukat atar boşanma işlemlerini başlatırsın.
Hayatta başarılar keyfini kaçırmamalısın evlenmek gibi boşanmakta var
Aylem destek olmuyor ne yazikki ama elimden geleni yapacagim
Kadın sıgınma evine , git
En nefret ettiğim erkek tipi
maalesef beimde
Zor olmalı cocuk var mı
Evet
O sıkıntı acele etmeseydin keske bende o sürecteyim bilmiyorum
Ya bi yur git her yerde bende yasadim bende gecirdim yaziyon ne ayaksin sen
Sen bilirsin sıkıntılı mıdır nedir
Atsin mi anneyi
Anne atilmaz tqbiki ama insan evleniyorsa esine sahip cikmali evlenip gunahina girmemeli kimse sonucta herkesin kizi bacisi var ben ona ayoe yuva olmaya calisiyorum oda bana sahip ciksin ozmn
Doğru haklısın...
Allah sabır versin.
Çocuk yapma hayatta derim sonra boşanmayı düşün
O evlilik zor yürür.
Niye evlendin
Tanistik gorustuk hoslandik evlenme karari aldik ama keske iyce tanisaymisim
Çocuk yaptın mı
İyice tanımadan evlenmişsin iyice tanımadan çocuk yaparak sıvamışsın sonraki hatanı düşünmek bile istemiyorum 😂
2 sene sevgili 2 senede evli kaldiktan sonra cocugum oldu 3 senemde oldu cocugum insanlar degisr zamanla
Değişse de geleceğe dair ipucu verir. Zaten anlaşmazlıkların geneli sevgili olup evlenenler de çıkıyor.
Nebilim vlh
Yatağına alma böylesini haketmiyor
Ayri uyuyorum
Senin gibi bir kadını haketmiyor bence
Hic bi kadin oyle erkek hk etmiyor bence🙃
Takip atar mısın
Neden
İlla sebep mi olması gerek 😂
Atmayi bilmiyroum ki
Profilime gir takip ete tıkla
Yazdım