En sevmediğiniz hitap şekli hangisi?

Benim net “aşko” ya. İrite oluyorum 🥲

Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler @canerozkum ☺️
En sevmediğiniz hitap şekli hangisi?
Cevapla