Kadınlar neyine güveniyor, çok komik değil mi?

Max 30 yaşına kadar güzel kalacaksınız o da minyonsanız yoksa 25. Erkekler hep daha genç ve güzel kadınları tercih edecek hala ego kasıyorsunuz dünyaları yarattım dercesine hahaha düşündükçe gülmekten yarılıyorum. Yaşlanınca (yani 30'unu geçince ) kimse size bakmayacak kedi besleyeceksiniz hiç bir değeriniz kalmayacak ama erkekler öyle değil. Haksız mıyım kankalar? ( Kızmayın bu sadece tespittir) görmezden geldiğiniz çocuklara aslında iyiymiş dediğinizde sus ihtiyar diyecek size 😆

20 yaşında evlenen kızları ayrı tutuyorum onlar akıllı hamle yaptı
Kadınlar neyine güveniyor, çok komik değil mi?
Cevapla