Sizin hiç sevdikleriniz öldü mü?

Benim öldü ve acıları hâlâ ilk günkü gibi içimde unutamıyorum hep aklımdalar.. Biliyorum şükür Rabbim var ama onca kalabalık dünyada kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki kelimeler yetmez anlatmaya ne bileyim konu Anne baba olunca içim sızlıyor Anne baba kelimesi duyunca içim gidiyor.. babama 16 yıl anneme 14 yıl olacak kaybedeli burnumun direği sızlıyor ve duygusal şarkı da duyunca daha fena oluyorum bugün bir şarkı çıktı karşıma önceden de biliyordum ama şarkıyı bugün dinleyip ağlayıp durdum, Rabbim kimseyi anne babası ve evladı ile imtihan etmesin hayattaki en Zor şey çünkü onların kaybı.. şarkıyı bırakayım dinlersiniz belki, biraz uzun oldu ama siz dostlarıma içimi dökeyim dedim ve anlatacak beni anlayacak kimsem yok dertlesecek kusura bakmayın..

İyi akşamlar 💔

Seni gömdüm ben öldüm.

Sizin hiç sevdikleriniz öldü mü?
Cevapla