Benim öldü ve acıları hâlâ ilk günkü gibi içimde unutamıyorum hep aklımdalar.. Biliyorum şükür Rabbim var ama onca kalabalık dünyada kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki kelimeler yetmez anlatmaya ne bileyim konu Anne baba olunca içim sızlıyor Anne baba kelimesi duyunca içim gidiyor.. babama 16 yıl anneme 14 yıl olacak kaybedeli burnumun direği sızlıyor ve duygusal şarkı da duyunca daha fena oluyorum bugün bir şarkı çıktı karşıma önceden de biliyordum ama şarkıyı bugün dinleyip ağlayıp durdum, Rabbim kimseyi anne babası ve evladı ile imtihan etmesin hayattaki en Zor şey çünkü onların kaybı.. şarkıyı bırakayım dinlersiniz belki, biraz uzun oldu ama siz dostlarıma içimi dökeyim dedim ve anlatacak beni anlayacak kimsem yok dertlesecek kusura bakmayın..
İyi akşamlar 💔
Seni gömdüm ben öldüm.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer