AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
192Cevap
Bu erkek ya da kadin olmakla alakali bir durum degildir sadece karekterle alakali olan birseydir kesinlikle.
Biz erkek olduğumuz için hep rahat. Ama kadın oyle degıl sureklı düşündüğü için daha cok şeçenekli sonuç elde ediyorlar
Bazen PEKİ demek ; 'tamam artık Allahın adını veriyorum nolur sus' anlamına da gelebilir. Yani cevap hayır.
Direk değil dipdirek düşünür çetrefilli olaylara girmez valla zavallıdır erkek öyle fazla dolanbaça girdi mi kafa yanar. Dümdüzdür erkek. Tıkandığı zaman bile bir aç kapa kendine gelir o kadar düzdür. :)
Evet düz mantık psikoloji okuyan arkadaş. saçların çok hoş :))
Bence öyle değil mesela bir kız bana mesaj atığında ruh halini anlarım onun canı bişeyemi sıkıldı diye sorarım çoğu erkek düz mantıktır evet ama ni kısımda değil
Bizim mantıgımız sahillerin girintili çıkıntılı yollarını sadece kestirme yollarla kısaltmak. Düz mantık değil bu, Kolayı bulmak.
Her erkek duz mantik dersen yanilirsin genellikle ya da cogunlukla desen bu arada cogu zaman duz mantik olmak iyidir
Evet, ben de iyi olduğunu söyledim zaten.
Okumustum zaten :D
düz mantık düşünürüz evet maalesef kızlar gibi fırıldak değiliz
erkeklerdeki mantık zaten düz kelimesinden oluşur :D konuyu düz anlar anlamadığı konuyu düzer :D
O detay düşünmeyen erkeklerde geçerlidir bir kadının peki, anladım, yok bişey demesinin altında hep bişeyler vardır
Bir aydır ilgimi çekebilecek soruların arasındaydı çekmedi bari geleyim çekmiş gibi yapayım belki bir daha çıkmaz dedim hadi baalım :D
Çözüm odaklı çalısır beynimiz. Öyle ya da böyle ama kesin çözüm e odaklaniriz. Detaylar önemli değildir. Ama odun muamelesi de yapmamak gerekir. Duygu sahibi insanlarız bizde.
Nabza gore şerbet diyelim gidip virajli yollardan hoslaniyosa erkekde duz mantiktan vazgecer
Evet erkek kararlidir kadin karmasik cekiskili kararsiz bu yuzden anlasamiyoruz :)
Elektrik gibi kolay yolu seçtik diyelim ama düz mantıklıkla alakası yok bunun
Yok o nereden çıktı kök sebep analizi bile yapıyoruz farkında değilsiniz analitik düşünme yeteneği
Biz kestirme yol buluruz ve kısa yoldan işleri hallederiz o yüzden bence.
Kendi adına konuşuyorum. Düz mantığımdır. Ne söyleceksem direk söylerim.
Sıkıntılı İşler Bunlar Boşver Ne Erkekler Kadınları Çözebilir Ne de Kadınlar Erkekleri Boşuna Uğraşmayın Anlamak İçin :D
Sınav sorusu sorulabilir olunca anlamak gerekiyor biliyor musun :)
Ozaman Soruna Şöyle Bir Soru İle Cevap Vereyim :) Herezin Bakış Açısı Ve Mantığı Bir Olsa Kimin Kimden Farkı Olcaktı?
ya bu değişir ama genelde düzümdür kadının beyni çok ayrıntı
erkekler diye genelleme yapmamak gerekiyor. düz mantık bakış açısı sadece erkeğe ait bir durum değil. değişken bir durum. kişi erkek olur bayan olur yetişme biçimiyle yaşamıyla içinde bulunluğu yaşam koşullarıyla düşünme şekli de öyle bir biçim alır.
Aşamaları dikkate almadan direkt sonuca ve neticeye odaklıdır. Zamanla tecrübe ve eğitimle biraz işler düzeliyor.
Kesin konuşan kızlar var. Kesinlikle düz mantık diyorlar. Bunu söylemek üstelik kesinlikle demek ve genellemek düz mantıklılık olur.
Benim söylediğim biçimde düz mantıklılık olmaz, gereksiz bir genelleme olur sadece.
Hepsi değil en azından ben mümkün oldukça farklı pencerelerden bakmaya çalışıyorum
Erkek düz mantık nettir, kadın ise mantık kavramından yoksundur. Boşuna dememişler saçı uzun aklı kısa.
erkeğin verdiği pekinin altında da birçok anlam vardır ama o an düşünerek cevap veremez zaten trip atan erkek bacımızdır.
hayır ben mesela ayrıntıya çok takılırım çok inceyimdir detaylar olmazsa olmazımdır..
Öyle fazla ugraştırmayız düz kontak yaptır çalışırız
Olması gereken de bu değilmidir. İllaki herşeyde politika mı yapılmalı yanardöner mi olunmalı?
Olması gereken o değil mi. zaten
Olması gereken değil de, iyi bir ilişki için gereken bir özellik bence de.
Aynen öyle. ilişkide ne kadar açık ve doğrucu olursak o kadar mutlu ve olabildiğine uzun soluklu bir ilişki olur.
Sen buna erkekler deyip benim gibi romantik birini katarsan çok yanlış yaparsın =) Bu kişiye göre farklılık gösterir
Romantiklik ayrı, benim bahsettiğim şey ayrı. Ben ne diyorlarsa gerçekten onu anlatmak istediklerinden bahsediyorum.
evet aynen öyledir sen şimdi erkeğin tekine
ay çokmu kilo aldım gerçekten doğruyu söyle de
sana cevabı direk evet ya da hayır olucaktır evetse
kilo almışsındır hayırsa almamışsındır senin duyguların düşüncelerin kalbin kırılmış önemli değildir gerçek olan budur gerçekçi düşünmemiz gerekir çünkü kadınlar zaten toz pembe bir dünyaya sahipler biz o dünyadan uzağız gerçekçi olmak zorundayız evet dedi ama beni kızdırmak içinmi dedi vericeğim cevaptan beni sevmediğinimi anlamalıyım falan diye düşünmeye başlarsanız gecelerce uyumazsın bir sonucada varamazsın herşey kolay ve pratik olmak zorunda çünkü daha yapılacak çok iş var kafamız böyle çalışıo
Erkekler basittir el freni indir kro çıktı hasiktir :D
benden daha derin ve ince düşünen bir kız bul. amma velakin bazen düz mantık iyidir. rahatlatır.
Duzmantik çünkü paralel olamaz Tayip amca içeri alıyor :)))
tam 4 gündür bu soruyu görüyorum anasayfada :D
Tamam hepsi GerizaKaLi RahatLadınmı :D
Gerizekalı demedim, hemcinslerini öyle nitelendiriyorsan senin problemin. Insanlar cevap yazıyorlar, ben 100 küsür yorum olacağını tahmin etmemiştim.
:D kızma ortak bunu sormak mantıksız zaten :)
Konu kadınlar olunca bir hayvan iç güdüsüyle davranabiliyoruz evet :)) ama diğer konularda sanmıyorum.
Kadınlar nedensellik ve sonuç arasına binbir anlam yükleyebilir, erkek ise sonuç odaklıdır.
Erkekler düz mantık değildir tabi ki ama kendini düz mantık görenler varsa kendilerini öyle görmeye devam edebilirler.
Hormonlarımız ağır basıyor olabilir.
Ama bizimde duygularımız var.
Genelleme yapmayın, herkesin kişiliği farklıdır. Ben düz mantık değilim mesela.
Genelleme derken derste anlatılan şeyi söyledim. Herkesin kişiliğinin farklı olduğunu biliyorum tabi ki.
düz mantık iyidir iyi. dene de gör..:D
Elimden geldiğince olmaya çalışıyorum. Hayatı zorlaştırmanın alemi yok.
takdir ediyorum o zaman seni. zaten kadın diline "bükçe" diye bişey diyolar. zor bir dil...
bir an aynı sınıfta mıyız diye merak ettim. Bu dersi işlediğimiz zaman hoca Bükçe'yi anlattı. Oradan esti bana zaten.
aman aman o bükçe var ya o bükçe...
Evet ama geosi değil %90i düz mantiktir. Ve konuya görede değişebiliyor :)
Gayet düz mantigizdir, uzun uzadiya düşünmeyiz. anlık pratik ve basit düşünürüz...
Olayların detayını umursamadan direk neticeye bakarız.
düşünür ve karar veririm ya hiç ya tam. senin anlattıgına göre kızlar yarım yamalak ne yaptıgını bilmez
Erkekler direkt mi düşünür gerçekten? diye sormuşsun...
Bilmediğin bir gerçeği açıklayacağım sana.
Biz gerçekte trake solunumu yapıyoruz.
Dalga geçilecek bir şey sorduğumu düşünmüyorum.
Erkek genelde aslan burcu gibidir kadınlar ise ikizler burcu gibidir diye bosuna dememisler :))
Burçlara inanmadığım için, fikir yürütemedim. Ne demek yani?
Erkekler fikirlerini soylerken sadece o anı hayal ederler herseyı dusunmeden kadınlar ise bir o anı birde baska zamanları o olmasayı yanı hep supheyle ondna dolayı
Erkek direk düşünür yapar
erkekler skinin doğrusuna gider işte bu kadar basit
Şahsen pek düz mantık değilimdir. Birşeyi yapmadan birşey söylemeden önce etraflıca düşünürüm.
erkek ayrıntılara takılmaz sebeb sonuç ılşkısıne bakar
Düz mantık candır zaten ya :D
Işte ben de düz mantık olduğum için genelde, başka düz mantıkla fazla mı düz oluruz acaba diye düşünmüyor değilim :D Yoksa tabi ki, zaman zaman en iyisi.
Fazla düz olmak da iyidir en azından pek tartışılmaz bir konu üzerinde düz mantık hayat kurtarır yani :D (Sıkıldım da bir uğruyayım dedim :D )
Diyorsun, iyi böyle düşüneceğim bundan sonra :D ahah hoş geldin hoş geldiin.
Rahatsızlık vermiyorumdur umarım :D
Yok estağfurullah ne demek :D
Ne kadar sıkıldığımı sen düşün artık dön dolaş buraya geldim :D
Ha sıkılmasam gelmezdim diyorsun? Neyse, tamam gerçekten neyse..! Ahahah
Sen gidiyorsun biz geliyoruz işte napalım aşk böyle bir şey :/
Değil mi değil mi, çözdün bu işi :)
Kaçan kovalanır :)
Mı diyorsun?
Malesef, sen hiç kaçma ki kovalamak zorunda kalmayayım :))
Buradayım ben, hastayım kaçmaya halim yok zaten :D
Kıyamam neyin var :D
Soğuklar işte.. :D
Gayet normal tabi :D Hangi şehrin soğuğunu yedin :D
Istanbul'un. Çok gelmedi ama geldiği yetti :D
Twitter kullanıyor musun veya herhangi sosyal ağ? :D
Twitter Facebook karşıyım. Instagram var, fotoğraflara kıyabilsem onu da yok edeceğim de, zamanı var.. :/
Sana başka yollardan ulaşmam mümkün mü diye sorayım o zaman ben direkt
Özelden yazamıyorsam demekki.. En iyisi özelden instagram kullanıcı adını ver sen :D
Peki o zaman :D
İsmim Sinan ordan anlarsın :D
Senin icin hesap actim o kadar takip et de mesaj atabileyim istersen :D
Seçtiğin en iyi cevapta ki saçma yorumdan ne tür düşünce sahibin olduğun anlaşılıyor. ''Ama bana o kadar inandırıcı gelmiyor'' diyerek sevimli gözükmeye çalışma boşuna.
Yeni üyeyim, en iyi cevabın ne olduğunu bilmiyordum, anlamadım o zaman. Sevimli gözükmek gibi bir amacım yok, benim çoğu erkek arkadaşım benden daha çetrefilli düşünüyor, bunu düşünseydim ilişkilerimde erkek tarafı ben olmam gerekirdi.
Tekrar belirtiyorum birçok yorumda yazdığım gibi. Keşke biz kadınlar da "tamam" dediğimizde tamam desek gerçekten de ilişkiler daha temiz daha net kalsa. Kimse uğraşmasa "ne diyor bu ya?" diyerek.
Erkekler bazı konularda düz mantık düşünür. Fakat işin içine duygular falan girerse bunu belirtmek istemez. Mesela sen kırarsın erkek arkadaşını ama bu onu sana söylemez. Yok kırılmadım der. Burada vücut dili devreye girer. Hal ve hareketleri gözlemede iyiysen zaten anlarsın aslında kırıldığını.
Eski sevgilimle çıktığım zamanlarda, ağzını hiç açmasa bile o anda neler düşündüğünü, canını sıkan bir şeyin olduğunu fakat bana belli etmemeye çalıştığını anlıyordum. Yani gözlerinin içine bakarak, hal ve hareketlerine bakarak her şeyi anlayabiliyordum. Bu özelliğim yüzünden en büyük acıyı tattım. Arkamdan iş çevirmişse anlıyordum, yalan söylüyorsa anlıyordum. Belli etmiyordum ama sürekli acı çekiyordum. Beni artık sevmediğini biliyordum, hatta aldattığını bile anlamıştım ama duygularım işin içine giriyordu sürekli. Sürekli ona yakıştıramıyordum böyle bir şeyi, benim sevdiğim kız böyle olamaz diyordum ama gerçek değişmiyor maalesef. Tek bir cümle söyledim gerçek ortaya tamamen çıktığında.
''Yaptığın şeyleri hissetmiştim, hatta beni kandırdığını, aslında mutlu olmadığını sadece rol yaptığını biliyordum. Sadece kendi kendime belki ileride hatanı anlarsın düzelir belki diyordum.'' dedim. Çünkü gerçekten sevmiştim, kolay kolay bırakamazdım onu. O nedenle gerçeklerin tamamen ortaya çıkmasını bekledim. O zaman vereceği tepkiyi, kararı bekliyordum. Ayrılalı yıl geçti üzerinden neredeyse ama halen ilk gün ki gibi acı veriyor. Duygularım işin içinde olmadığı için artık kolayca soğuyabiliyorum karşı cinsten. Çünkü bu lanet sezgilerim yüzünden yalan söylediklerini, gerçek yüzlerini kolayca görebiliyorum. Aslında o an yalan söylediklerini anlayabiliyorum. Arada hiçbir duygu olmadığı içinde direk araya mesafe koyuyorum. Keşke bu özelliğim olmasaydı.
Peki = öyle değil ama öyle olsun. Benim Lügatimda böyle
Ama herkeste oyle degil genelleme yapma bence
Bu nasıl bir düşünce
Eybidi
Hocalar bize böyle şeyler öğretiyorlar ne yazık ki.
Ben böyle hocanın... ta
Sadece detaylı düşünmüyoruz kızlar
Evet öyledir ama istisnalarda var (bendeniz)
Master degreeee düz mantıkın dibiyiz hemi de.