• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkekler gerçekten düz mantık mı? (Sayfa 2)

CoolPew
CoolPew Takip Et
Xper 6 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Erkekler gerçekten düz mantık mı?
Cevapla
İş Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

192

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • alejandroo
    alejandroo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bu erkek ya da kadin olmakla alakali bir durum degildir sadece karekterle alakali olan birseydir kesinlikle.

    1
    0 Yorumla
  • hektor123
    hektor123 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Biz erkek olduğumuz için hep rahat. Ama kadın oyle degıl sureklı düşündüğü için daha cok şeçenekli sonuç elde ediyorlar

    1
    0 Yorumla
  • arnavutcigerii
    arnavutcigerii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bazen PEKİ demek ; 'tamam artık Allahın adını veriyorum nolur sus' anlamına da gelebilir. Yani cevap hayır.

    1
    0 Yorumla
  • reEinstein
    reEinstein Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Direk değil dipdirek düşünür çetrefilli olaylara girmez valla zavallıdır erkek öyle fazla dolanbaça girdi mi kafa yanar. Dümdüzdür erkek. Tıkandığı zaman bile bir aç kapa kendine gelir o kadar düzdür. :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet düz mantık psikoloji okuyan arkadaş. saçların çok hoş :))

    1
    0 Yorumla
  • gurkan123456789
    gurkan123456789 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence öyle değil mesela bir kız bana mesaj atığında ruh halini anlarım onun canı bişeyemi sıkıldı diye sorarım çoğu erkek düz mantıktır evet ama ni kısımda değil

    1
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8b cevap paylaştı.

    Bizim mantıgımız sahillerin girintili çıkıntılı yollarını sadece kestirme yollarla kısaltmak. Düz mantık değil bu, Kolayı bulmak.

    0
    0 Yorumla
  • şerefli
    şerefli Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Her erkek duz mantik dersen yanilirsin genellikle ya da cogunlukla desen bu arada cogu zaman duz mantik olmak iyidir

    0
    2 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Evet, ben de iyi olduğunu söyledim zaten.

      Yorumla
    • şerefli
      şerefli
      +1 yıl

      Okumustum zaten :D

      Yorumla
  • missfatty
    missfatty Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    düz mantık düşünürüz evet maalesef kızlar gibi fırıldak değiliz

    2
    0 Yorumla
  • onur2691
    onur2691 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı.

    erkeklerdeki mantık zaten düz kelimesinden oluşur :D konuyu düz anlar anlamadığı konuyu düzer :D

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    O detay düşünmeyen erkeklerde geçerlidir bir kadının peki, anladım, yok bişey demesinin altında hep bişeyler vardır

    1
    0 Yorumla
  • Turq-uoise
    Turq-uoise Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 51%
    +1 yıl

    Bir aydır ilgimi çekebilecek soruların arasındaydı çekmedi bari geleyim çekmiş gibi yapayım belki bir daha çıkmaz dedim hadi baalım :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Çözüm odaklı çalısır beynimiz. Öyle ya da böyle ama kesin çözüm e odaklaniriz. Detaylar önemli değildir. Ama odun muamelesi de yapmamak gerekir. Duygu sahibi insanlarız bizde.

    0
    0 Yorumla
  • Muratsoruyor
    Muratsoruyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    Nabza gore şerbet diyelim gidip virajli yollardan hoslaniyosa erkekde duz mantiktan vazgecer

    0
    0 Yorumla
  • whiterabbit009
    whiterabbit009 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38 , eic 61%
    +1 yıl

    Evet erkek kararlidir kadin karmasik cekiskili kararsiz bu yuzden anlasamiyoruz :)

    0
    0 Yorumla
  • srkn01
    srkn01 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 666 cevap paylaştı.

    Elektrik gibi kolay yolu seçtik diyelim ama düz mantıklıkla alakası yok bunun

    0
    0 Yorumla
  • warox
    warox Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Yok o nereden çıktı kök sebep analizi bile yapıyoruz farkında değilsiniz analitik düşünme yeteneği

    1
    0 Yorumla
  • Kaf_Kef
    Kaf_Kef Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Biz kestirme yol buluruz ve kısa yoldan işleri hallederiz o yüzden bence.

    1
    0 Yorumla
  • uygunsuzicerik
    uygunsuzicerik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kendi adına konuşuyorum. Düz mantığımdır. Ne söyleceksem direk söylerim.

    1
    0 Yorumla
  • niocan
    niocan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sıkıntılı İşler Bunlar Boşver Ne Erkekler Kadınları Çözebilir Ne de Kadınlar Erkekleri Boşuna Uğraşmayın Anlamak İçin :D

    0
    2 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Sınav sorusu sorulabilir olunca anlamak gerekiyor biliyor musun :)

      Yorumla
    • niocan
      niocan
      +1 yıl

      Ozaman Soruna Şöyle Bir Soru İle Cevap Vereyim :) Herezin Bakış Açısı Ve Mantığı Bir Olsa Kimin Kimden Farkı Olcaktı?

      Yorumla
  • extracocuk
    extracocuk Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    ya bu değişir ama genelde düzümdür kadının beyni çok ayrıntı

    1
    0 Yorumla
  • Bukowski_ist
    Bukowski_ist Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    erkekler diye genelleme yapmamak gerekiyor. düz mantık bakış açısı sadece erkeğe ait bir durum değil. değişken bir durum. kişi erkek olur bayan olur yetişme biçimiyle yaşamıyla içinde bulunluğu yaşam koşullarıyla düşünme şekli de öyle bir biçim alır.

    0
    0 Yorumla
  • kortel
    kortel Takip Et
    Bilge Yaş: 49
    +1 yıl

    Aşamaları dikkate almadan direkt sonuca ve neticeye odaklıdır. Zamanla tecrübe ve eğitimle biraz işler düzeliyor.

    0
    0 Yorumla
  • Emrethebest
    Emrethebest Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kesin konuşan kızlar var. Kesinlikle düz mantık diyorlar. Bunu söylemek üstelik kesinlikle demek ve genellemek düz mantıklılık olur.

    0
    1 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Benim söylediğim biçimde düz mantıklılık olmaz, gereksiz bir genelleme olur sadece.

      Yorumla
  • ByBerkkk
    ByBerkkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Hepsi değil en azından ben mümkün oldukça farklı pencerelerden bakmaya çalışıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Hakancan1
    Hakancan1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 48
    +1 yıl

    Erkek düz mantık nettir, kadın ise mantık kavramından yoksundur. Boşuna dememişler saçı uzun aklı kısa.

    0
    0 Yorumla
  • yujirneym
    yujirneym Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    erkeğin verdiği pekinin altında da birçok anlam vardır ama o an düşünerek cevap veremez zaten trip atan erkek bacımızdır.

    0
    0 Yorumla
  • AvRunO
    AvRunO Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    hayır ben mesela ayrıntıya çok takılırım çok inceyimdir detaylar olmazsa olmazımdır..

    1
    0 Yorumla
  • paşataşa
    paşataşa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Öyle fazla ugraştırmayız düz kontak yaptır çalışırız

    1
    0 Yorumla
  • Çekyat
    Çekyat Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Olması gereken de bu değilmidir. İllaki herşeyde politika mı yapılmalı yanardöner mi olunmalı?

    1
    0 Yorumla
  • leylimercan
    leylimercan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Olması gereken o değil mi. zaten

    1
    2 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Olması gereken değil de, iyi bir ilişki için gereken bir özellik bence de.

      Yorumla
    • leylimercan
      leylimercan
      +1 yıl

      Aynen öyle. ilişkide ne kadar açık ve doğrucu olursak o kadar mutlu ve olabildiğine uzun soluklu bir ilişki olur.

      Yorumla
  • einsteininsaçı
    einsteininsaçı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sen buna erkekler deyip benim gibi romantik birini katarsan çok yanlış yaparsın =) Bu kişiye göre farklılık gösterir

    0
    2 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Romantiklik ayrı, benim bahsettiğim şey ayrı. Ben ne diyorlarsa gerçekten onu anlatmak istediklerinden bahsediyorum.

      Yorumla
    • fkr_sabt
      fkr_sabt
      +1 yıl

      evet aynen öyledir sen şimdi erkeğin tekine

      ay çokmu kilo aldım gerçekten doğruyu söyle de
      sana cevabı direk evet ya da hayır olucaktır evetse
      kilo almışsındır hayırsa almamışsındır senin duyguların düşüncelerin kalbin kırılmış önemli değildir gerçek olan budur gerçekçi düşünmemiz gerekir çünkü kadınlar zaten toz pembe bir dünyaya sahipler biz o dünyadan uzağız gerçekçi olmak zorundayız evet dedi ama beni kızdırmak içinmi dedi vericeğim cevaptan beni sevmediğinimi anlamalıyım falan diye düşünmeye başlarsanız gecelerce uyumazsın bir sonucada varamazsın herşey kolay ve pratik olmak zorunda çünkü daha yapılacak çok iş var kafamız böyle çalışıo

      Yorumla
  • bylayer
    bylayer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Erkekler basittir el freni indir kro çıktı hasiktir :D

    0
    0 Yorumla
  • kyk19831983
    kyk19831983 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    benden daha derin ve ince düşünen bir kız bul. amma velakin bazen düz mantık iyidir. rahatlatır.

    0
    0 Yorumla
  • petitokardo
    petitokardo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Duzmantik çünkü paralel olamaz Tayip amca içeri alıyor :)))

    0
    0 Yorumla
  • Farred
    Farred Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    tam 4 gündür bu soruyu görüyorum anasayfada :D

    Tamam hepsi GerizaKaLi RahatLadınmı :D

    0
    2 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Gerizekalı demedim, hemcinslerini öyle nitelendiriyorsan senin problemin. Insanlar cevap yazıyorlar, ben 100 küsür yorum olacağını tahmin etmemiştim.

      Yorumla
    • Farred
      Farred
      +1 yıl

      :D kızma ortak bunu sormak mantıksız zaten :)

      Yorumla
  • Xeyfenti
    Xeyfenti Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Konu kadınlar olunca bir hayvan iç güdüsüyle davranabiliyoruz evet :)) ama diğer konularda sanmıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Kadınlar nedensellik ve sonuç arasına binbir anlam yükleyebilir, erkek ise sonuç odaklıdır.

    1
    0 Yorumla
  • everyone
    everyone Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Erkekler düz mantık değildir tabi ki ama kendini düz mantık görenler varsa kendilerini öyle görmeye devam edebilirler.

    0
    0 Yorumla
  • BenMurat
    BenMurat Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Hormonlarımız ağır basıyor olabilir.
    Ama bizimde duygularımız var.

    0
    0 Yorumla
  • Liweru
    Liweru Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 456 cevap paylaştı.

    Genelleme yapmayın, herkesin kişiliği farklıdır. Ben düz mantık değilim mesela.

    0
    1 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Genelleme derken derste anlatılan şeyi söyledim. Herkesin kişiliğinin farklı olduğunu biliyorum tabi ki.

      Yorumla
  • karabahtımkörtalihim
    karabahtımkörtalihim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    düz mantık iyidir iyi. dene de gör..:D

    1
    4 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Elimden geldiğince olmaya çalışıyorum. Hayatı zorlaştırmanın alemi yok.

      Yorumla
    • karabahtımkörtalihim
      karabahtımkörtalihim
      +1 yıl

      takdir ediyorum o zaman seni. zaten kadın diline "bükçe" diye bişey diyolar. zor bir dil...

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      bir an aynı sınıfta mıyız diye merak ettim. Bu dersi işlediğimiz zaman hoca Bükçe'yi anlattı. Oradan esti bana zaten.

      Yorumla
    • karabahtımkörtalihim
      karabahtımkörtalihim
      +1 yıl

      aman aman o bükçe var ya o bükçe...

      Yorumla
  • barisd34
    barisd34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Evet ama geosi değil %90i düz mantiktir. Ve konuya görede değişebiliyor :)

    0
    0 Yorumla
  • sleepy84
    sleepy84 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Gayet düz mantigizdir, uzun uzadiya düşünmeyiz. anlık pratik ve basit düşünürüz...

    0
    0 Yorumla
  • Marababayan
    Marababayan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Olayların detayını umursamadan direk neticeye bakarız.

    0
    0 Yorumla
  • ByQuerida
    ByQuerida Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    düşünür ve karar veririm ya hiç ya tam. senin anlattıgına göre kızlar yarım yamalak ne yaptıgını bilmez

    0
    0 Yorumla
  • bay_enco
    bay_enco Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 39%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Erkekler direkt mi düşünür gerçekten? diye sormuşsun...

    Bilmediğin bir gerçeği açıklayacağım sana.
    Biz gerçekte trake solunumu yapıyoruz.

    0
    1 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Dalga geçilecek bir şey sorduğumu düşünmüyorum.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Erkek genelde aslan burcu gibidir kadınlar ise ikizler burcu gibidir diye bosuna dememisler :))

    0
    2 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Burçlara inanmadığım için, fikir yürütemedim. Ne demek yani?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erkekler fikirlerini soylerken sadece o anı hayal ederler herseyı dusunmeden kadınlar ise bir o anı birde baska zamanları o olmasayı yanı hep supheyle ondna dolayı

      Yorumla
  • mdemirrr
    mdemirrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Erkek direk düşünür yapar

    1
    0 Yorumla
  • entereilginnçç
    entereilginnçç Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    erkekler skinin doğrusuna gider işte bu kadar basit

    0
    0 Yorumla
  • Øšķàř
    Øšķàř Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Şahsen pek düz mantık değilimdir. Birşeyi yapmadan birşey söylemeden önce etraflıca düşünürüm.

    0
    0 Yorumla
  • PAVEL234
    PAVEL234 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    erkek ayrıntılara takılmaz sebeb sonuç ılşkısıne bakar

    0
    0 Yorumla
  • madarafaka
    madarafaka Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Düz mantık candır zaten ya :D

    1
    24 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Işte ben de düz mantık olduğum için genelde, başka düz mantıkla fazla mı düz oluruz acaba diye düşünmüyor değilim :D Yoksa tabi ki, zaman zaman en iyisi.

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Fazla düz olmak da iyidir en azından pek tartışılmaz bir konu üzerinde düz mantık hayat kurtarır yani :D (Sıkıldım da bir uğruyayım dedim :D )

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Diyorsun, iyi böyle düşüneceğim bundan sonra :D ahah hoş geldin hoş geldiin.

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Rahatsızlık vermiyorumdur umarım :D

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Yok estağfurullah ne demek :D

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Ne kadar sıkıldığımı sen düşün artık dön dolaş buraya geldim :D

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Ha sıkılmasam gelmezdim diyorsun? Neyse, tamam gerçekten neyse..! Ahahah

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Sen gidiyorsun biz geliyoruz işte napalım aşk böyle bir şey :/

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Değil mi değil mi, çözdün bu işi :)

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Kaçan kovalanır :)

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Mı diyorsun?

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Malesef, sen hiç kaçma ki kovalamak zorunda kalmayayım :))

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Buradayım ben, hastayım kaçmaya halim yok zaten :D

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Kıyamam neyin var :D

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Soğuklar işte.. :D

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Gayet normal tabi :D Hangi şehrin soğuğunu yedin :D

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Istanbul'un. Çok gelmedi ama geldiği yetti :D

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Twitter kullanıyor musun veya herhangi sosyal ağ? :D

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Twitter Facebook karşıyım. Instagram var, fotoğraflara kıyabilsem onu da yok edeceğim de, zamanı var.. :/

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Sana başka yollardan ulaşmam mümkün mü diye sorayım o zaman ben direkt

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Özelden yazamıyorsam demekki.. En iyisi özelden instagram kullanıcı adını ver sen :D

      Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Peki o zaman :D

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      İsmim Sinan ordan anlarsın :D

      Yorumla
    • madarafaka
      madarafaka
      +1 yıl

      Senin icin hesap actim o kadar takip et de mesaj atabileyim istersen :D

      Yorumla
  • AizenSousuke
    AizenSousuke Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Seçtiğin en iyi cevapta ki saçma yorumdan ne tür düşünce sahibin olduğun anlaşılıyor. ''Ama bana o kadar inandırıcı gelmiyor'' diyerek sevimli gözükmeye çalışma boşuna.

    0
    3 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Yeni üyeyim, en iyi cevabın ne olduğunu bilmiyordum, anlamadım o zaman. Sevimli gözükmek gibi bir amacım yok, benim çoğu erkek arkadaşım benden daha çetrefilli düşünüyor, bunu düşünseydim ilişkilerimde erkek tarafı ben olmam gerekirdi.

      Tekrar belirtiyorum birçok yorumda yazdığım gibi. Keşke biz kadınlar da "tamam" dediğimizde tamam desek gerçekten de ilişkiler daha temiz daha net kalsa. Kimse uğraşmasa "ne diyor bu ya?" diyerek.

      Yorumla
    • AizenSousuke
      AizenSousuke
      +1 yıl

      Erkekler bazı konularda düz mantık düşünür. Fakat işin içine duygular falan girerse bunu belirtmek istemez. Mesela sen kırarsın erkek arkadaşını ama bu onu sana söylemez. Yok kırılmadım der. Burada vücut dili devreye girer. Hal ve hareketleri gözlemede iyiysen zaten anlarsın aslında kırıldığını.

      Eski sevgilimle çıktığım zamanlarda, ağzını hiç açmasa bile o anda neler düşündüğünü, canını sıkan bir şeyin olduğunu fakat bana belli etmemeye çalıştığını anlıyordum. Yani gözlerinin içine bakarak, hal ve hareketlerine bakarak her şeyi anlayabiliyordum. Bu özelliğim yüzünden en büyük acıyı tattım. Arkamdan iş çevirmişse anlıyordum, yalan söylüyorsa anlıyordum. Belli etmiyordum ama sürekli acı çekiyordum. Beni artık sevmediğini biliyordum, hatta aldattığını bile anlamıştım ama duygularım işin içine giriyordu sürekli. Sürekli ona yakıştıramıyordum böyle bir şeyi, benim sevdiğim kız böyle olamaz diyordum ama gerçek değişmiyor maalesef. Tek bir cümle söyledim gerçek ortaya tamamen çıktığında.

      Yorumla
    • AizenSousuke
      AizenSousuke
      +1 yıl

      ''Yaptığın şeyleri hissetmiştim, hatta beni kandırdığını, aslında mutlu olmadığını sadece rol yaptığını biliyordum. Sadece kendi kendime belki ileride hatanı anlarsın düzelir belki diyordum.'' dedim. Çünkü gerçekten sevmiştim, kolay kolay bırakamazdım onu. O nedenle gerçeklerin tamamen ortaya çıkmasını bekledim. O zaman vereceği tepkiyi, kararı bekliyordum. Ayrılalı yıl geçti üzerinden neredeyse ama halen ilk gün ki gibi acı veriyor. Duygularım işin içinde olmadığı için artık kolayca soğuyabiliyorum karşı cinsten. Çünkü bu lanet sezgilerim yüzünden yalan söylediklerini, gerçek yüzlerini kolayca görebiliyorum. Aslında o an yalan söylediklerini anlayabiliyorum. Arada hiçbir duygu olmadığı içinde direk araya mesafe koyuyorum. Keşke bu özelliğim olmasaydı.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Peki = öyle değil ama öyle olsun. Benim Lügatimda böyle

    0
    0 Yorumla
  • acilinkonyaligeldi
    acilinkonyaligeldi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ama herkeste oyle degil genelleme yapma bence

    1
    0 Yorumla
  • Eybidi
    Eybidi Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 54%
    +1 yıl

    Bu nasıl bir düşünce
    Eybidi

    0
    2 Yorumla
    • CoolPew
      CoolPew
      +1 yıl

      Hocalar bize böyle şeyler öğretiyorlar ne yazık ki.

      Yorumla
    • Eybidi
      Eybidi
      +1 yıl

      Ben böyle hocanın... ta

      Yorumla
  • khaangiller
    khaangiller Takip Et
    Xper 3 Yaş: 52
    +1 yıl

    Sadece detaylı düşünmüyoruz kızlar

    1
    0 Yorumla
  • Kemosabe
    Kemosabe Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Evet öyledir ama istisnalarda var (bendeniz)

    1
    0 Yorumla
  • YİĞİTKAAN
    YİĞİTKAAN Takip Et
    Master Yaş: 49
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Master degreeee düz mantıkın dibiyiz hemi de.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkekler gerçekten düz mantık mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden bu kadar düz düşünüyor? 9 cevap verildi
Erkeklerin hepsi mi aynı düşünüyor düz mantık? 7 cevap verildi
Erkekler daha mı çok düz mantık düşünür? 22 cevap verildi
Erkekler herşeyi düşünebiliyorlarsa neden düz mantık denilmiştir? 21 cevap verildi
Erkekler gerçekten düz mü düşünüyor? 19 cevap verildi
Erkekler neden basit ve düz fikirlidir? 32 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨