Ben bu mahkemeden nasıl kurtulabilirim bıktım artik?

Dışarda bir adamla tanıştım. Sohbet muhabbet derken Clup eğlenmeye gittik. Çıkışta otelde takılmak istedik. sanirim Tanış olmali bilmiyorum bı kaç kişi topluluk olustu sben merdivende oturuyordum bu adamla onlar konusuyodu. Sonra dagildilar. Ben adamla yoluma devam ettim tekele gitti. Çıkışta sivil polis ifademizi almak izin karakola götürdü. Hepimiz o gün karakodla tutulduk. Aralarindan bı tanesi cezaevine girmiş. Ben daha kim tanımıyorum bile bu kişinin avukatı babası sürekli beni rahatsız ettiler. İki defa mahakemel görülmüş beni şahit yazmislar. Birinci mahkamede biliyodjm ama doğum yaptığım için gidememistim. ikinci mhakmem den haberim yomtu. Zorla mahkeme götürülme karar çıkmis. Gittim ifade verdim mahkemeye cikin dediler. bu durumda ben yanarmiyim? , Adam belli ağır suçu var ki cezaevi yatiyo durduk yere niye alsınlar ben bu adamı ismini bile avukatı beni aradiginda babası beni aradiginda öğrendim kurtulmak istiyorum bunlardan adimda çıktı aile akraba gözünde.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu olay çok eski bir olay yalnız. Doğum evet yaptım ama evli değilim ayrıldık. Bilip bilmeden yorum yapmayin namus bekciligim size mi kaldı çok mu masumsunuz siz
Ben bu mahkemeden nasıl kurtulabilirim bıktım artik?
Cevapla