İstemsiz bi şekilde bi insanla (karşı cins değil) yaşayacaklarım gözümün önünde canlanıyor.
Bunu yaşayacak gibi hissediyorum. Öyle bi his geliyor.
İstemsiz bi şekilde bi insanla (karşı cins değil) yaşayacaklarım gözümün önünde canlanıyor.
Bunu yaşayacak gibi hissediyorum. Öyle bi his geliyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
hayır bence uydurmuyorsun
:) dimi.
Bi taraflarından uyduruyon
Ama istemsiz oluyo? Bile isteye düşünmüyorum?
18 20 li yaşın vermiş olduğu heyecan arama yontemi bilincaltin seninle oyun oynuyor
29 yaşındayım adfggnjkhköö
Haklısın ya.
Bayanların yaşı sorulmaz diye böyle taktık geliştirdim hepde basariliyim 🤣🤣
Çakal
Afdfgfsghhj
Kelime anlami ayni olup değişik isimlerle anilan bir şey seninki kimisi dejavu der kimisi reankarnasyon der kimisi hayal der her şey derler ama senin yaşamış olduğun gerçek şudur ki insanoğlu yaratılış esnasinda ruhlar bi yerde toplu olarak bekletilir bu bekleme esnasinda hayatında başına gelecekler gösterilir ve buna göre yasam tarzın olusturulsun denilir ve o bekleme esnasinda konuşup tanıştığını ruhlar olur ve bu ruhları dunyada insan kılığında gördüğün zaman ondan elektrik alırsın ve olayları bazi kişiler hatırlar sende bu bekleme aninda hayatinda gosterilenleri hatirliyorsun iste yani dağınık anlattım kusura bakma ama bunları araştırdığın zaman gerçekleri daha iyi anlarsın
Önemli değil. Aaa yani yaşayacaklarımı mııı
Evet yani senin zekan sayesinde bunu geliştirme şansın var ama bu şeyleri saglam iyi yerden araştır
:(( nerden araştıracağımı bilmiyorum:/:)
Bezm-i Elest adıyla da bilinir. Araf Suresinin 172. ve 173 ayetlerinde Allah ile ruhlar arasında geçen konuşma aktarılır.
Bu kadar kopya yeterli sanırım
Çok teşekkür ederim %) bakıcam mutlaka.
Rica ederim apla
Aplasının gülüşü asffv
Gülü
Teşekkürler 🙈
Ricaa☺️
🙃🙃 sorunu beğendim X1 alayım bari
Ay hadi al :D üçkağıtçı ahahdgbh
Ahaha saolasin ablamm
Ablası yisin onu sdbgbnh
Oyyys ben yirimm ablacığım i 🙈🙈🌹
Yi beni. Ahahafa
Tatlı ablacimm 😍😍
Cici bebişimm 😍😍
Valla bu güzel ablamı merak ettim kim acabaa
😘😘😘😘😘
AblAmmmmm
Uydurukçu musun senn
Ayy evet uyduruk satıyorumm
Kaça satiyon
50 kuruş
Çokmuşşş
Düş biraz
25?
Olabilir pazarlık sünnettir sonuçta 🤭
Tamam verdim gitti güle güle kullan :)
Sağ ol
Gizlidenn çıkım mi sayfa aşağıya doğru uzayınca telefon donuyor da o yüzden şey yapar mısın beni