Bu benim 6. hissim mi kendim mi uyduruyorum?

İstemsiz bi şekilde bi insanla (karşı cins değil) yaşayacaklarım gözümün önünde canlanıyor.

Bunu yaşayacak gibi hissediyorum. Öyle bi his geliyor.

Bu benim 6. hissim mi kendim mi uyduruyorum?
Cevapla