Annemi seviyorum ama böyle sarılmak öpmek istediğinde bi uzaklasma isteği geliyor neden?

Yani annem çünkü çocukluğumdan bu yana benimle konuşmadı hiç fikirlerimi sormadı. Biliyorum Türkiye'de bu yaygın bir şey zaten. ama öyle işte onlara karşı duygusallaşamiyorum. Anneme babama karşı yani. Çünkü çocukken hiç sarılıp neyin var diye sormadilar ki bana.

Annemi seviyorum ama böyle sarılmak öpmek istediğinde bi uzaklasma isteği geliyor neden?
Cevapla