Güncellemeler
+1 yıl
Yardim edin bir erkek niye yapar
Güncellemeler
+1 yıl
Cok sasirdim
Ben arkadasim o ve onun arkadasi disarda sabahladik fakat hakkkimizda arkadaslarina gidip iftiralar atmislar? Bunuda bana bir baska arkdasi söyledi. Ve dogru biliyorum cunku cok yalanlarini yakaladik gercek yuzlerini sonra gorduk. Arkadasini ele vermek istemiyorum ama iftiralarida kaldiramiyorum ne yapabilirim? Nasil hesap sorarim ne yaptik ya? Disarda sabahladik terbiyesizlesmeye gerek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
O kayığa binmesen de bindi derler.
Beraber sabahlamak bir nevi iftiralara kapı açmak oluyor.
Ama neden bir insan bunu yapar
Bir çok kişinin kendini havalara sokma şekli böyle artık.
Bak ben bu kızla bunu yaptım diye aklınca kendini bir şey sanan insanların çokluğu her geçen gün artıyor
Niye yapar diyerek karşı tarafa hak vermeyi mı düşünüyorsun?
Sen neden o karektere sahip erkeklere dışarda dahi olsa sabahliyorsun? Asıl soru bu bence. Neden yani amacın neydi? Sevgili misiniz arkadas mı? Aranızda yaşanan veya yaşanması için çabalanan girişimler var mı?
Biz o gun yeni tanisdik. Ertesi gunde döniyodum memlekete. Tanismak icin tek firsatimiz o geceydi
Ayrica ben nerden bileyim karakteri böyle? Bilmiyodum ki
Yeni tanıştığın biriyle dışarda dahi olsa sabahlamak en hafif tabirle aptallıktir bence. Çok afedersin ama barda pavyonda tanışıp alkolün etkisiyle adamın evine gidip sınırsızca birşeyler yaşamak bile daha makul bir durum. En azından sarhoştum hatırlamıyorum dersin.
Aranızda hiç bir şey yasanmasa bile onlarin arabasına binmek ne bileyim başbaşa bir ortamda kalmak o ve onun gibiler için basit bir durum. Hatanın büyüğü sende ama onlarda suçsuz değil tabi
Arabasina kim diyor bindigimi ya? sadece disarda parkt oturduk konusduk ve cafede
Ben bilmiyodum böyle olacagini cok iyidiler ve inanki ordan gittikden sonra dedim arkadasima nekadar duzgunlerdi yani hic oyle sey yapmak istiyolar gibi duruslari yoktu
Hani o seyi yapmak istersin sinyal verirsin ama hic yoktu
Sessiz kalırsan haklı çıkarırsın. En azından bı kaç laf çıkar sende. "Kendini böyle mi avutuyor zavallı" gibi.
Ben onu fakeden takip attim fakemi engellemis normal heaabimida engellemis oldu. Ulasamiyorum numarasinada yazmak istemiyorum. Arkadasimin telefonundan aricamda dedigim gibi arkadasini elr vermek istemiyorum
Arkadaşını bulaştırma zaten boş ver bu onun çıkardığı lafları kimden duyarsan ona sen bı kaç laf çıkar. Erkeklik gururuna yediremez
Çok zannetmiyorum gururu olduğunu da ama böyle şeylerde en çok onlar parlıyor
Arkadasimda isin icinde. Arkadasida arkadasim hakkinda böyle demis
Sonrada bu benimki Şu an sevgilisi varmis tabi biz bilmiyoduk ve arkadasima diyo hayatimda biri yok falan. Arkadasima yurudu bide
Sevgilisine ulaşabilme şansın varsa sana yaptıklarını anlat diyicem ama bu sefer üstüne gelirler
Olmadı gözünü korkut hakkımda ileri geri konuşma kulağıma geliyor de, böyle iftira atmanın bile cezası var şikayet ederim de uydur bir şeyler
Gizliden cikarmisin detayini anlatmak istiyorum öyle sandigin gibi degil
Sevgilisine Şu an ulasmam imkansiz
maalesef daha fazla aklıma gelen bir şey yok yardımcı olma konusunda ve şu an hiç müsait değilim hastaneden yazıyorum hızlı hızlı
Aa gecmis olsun tamam peki tesekkur ederim
Rica ederim, kusura bakma daha fazla yardımcı olmak isterdim ama bende çözüm bitti maalesef.
Onemli degil caninnsagolsun
amaaan boş ver. kim ne derse desin.
Hayir bosveremem reklam edildim
bunlara kayıtsız kalırsan konu kapanır , tartışırsan ıspata çalışırsan konu büyür
Of of
üzülme :)
Elde degil
evet bir kaç gün canın sıkılır ama kendini ifade etmeye , doğru olmadığına ıspat etmeye çalışırsan üzüntülü sürecin daha çok uzayacak
Negret ediyom
vay görüyon mu sen arkadaşlarını
Goruyorum. Bir erkek neden böyeyapar
Erkeklerin genel huyu bu
Sebebi ne sendemi öylesin amac nedir
Ben sabahlarsam zaten terbiyesiz bir şey olmuştur :D Adamlar yaşayamadığı için öyle demişlerdir
Ciddimisin
Iyide neden bana karsi cok iysin safsin diyodu
Vermediğin için safsın diyor
Uyanik olmus olmuyom mu
Aksine saf oluyorsun
Niye.
Adamlar sen vermediğin halde verdi diyerek laf çıkartıp seni yalancı cikariyor ondan
Nolucak simdi intikmim?
Verecek gibi yapıp vermeyeceksin kalacaklar ortada
Yaşlar kaç
22
Fiziğin güzelse
Ne demişki
Sence ne dedi
Yattıkmı demiş
Evet
Daha önce biriyle beraberliğin felan oldumuki
Ne alaka simdi
Yani onların gözünde yollumusun
Bana surekli safsin temizsin dediler
İyide öyle dedilerse neden öyle dedi
Iste bende bunu. anlayamiyorum
Ne demiş
Acik degil mi