Hayır bozmuyor. çünkü canımı sıkmayı deneyenleri umursamıyorum bile.. yani boş ve gereksiz insanlar olduğu için de öylelerini ciddiye dahi almam.. :D boşuna uğraşırlar sadece.. ve artık insanları da çözdüğüm için kim akıllı kim rahatsız anlayabiliyorum davranışlarından sözlerinden
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet mental düşünceler çok boş bir şey sağlığımızı bozmuyor aslında insanın başına geldiği zaman anlıyor sadece ger insan gebi gelditler oluyor uzak durmak çok basit ama bazen insan öyle bir anda yanlış anlaşılıyor ki işte ozaman insanın neyse öyle işte
Müsade etmiyorum buna. Kimsenin ayarlarımı bozmasına müsade etmiyorum, beni benden etmesine müsade etmiyorum. Üzerimde sakinlik var ve ben bu sakinliği kolay elde etmedim, şimdi kimsenin almasına müsade edemem, az insan bolca huzur diyorum.