Kendi adıma konuşcam. Bizim normal efendi adam akıllı erkeklerle hiçbir sorunumuz yok. Gayet de iyi geçiniriz ister arkadaş olarak ister bi abi gözüyle ya da çift sevgili olarak. Anlaşamadığımız insanlar, kadınlara değer vermeyen belli tabulara koyan, şiddet uygulayanı aldatanı vesayre vesayre ki bunları yapanın, yaptıkları şeylerin cinsiyetleriyle hiçbi ilgisi alakası yok. Bu onun kişiliği ve kendi sorunu. En basitinden kendi öz babamız, abimizde de bir erkek. Yani bi kız kolay kolay bütün erkeklerden nefret etmez. O kızın öyle bişey yaşaması gerekir ki ister istismara uğrasın ister sevdiği isnandan kazık yesin ya da kendi öz babasından bile beklemediği davranışları görsün ancak o zaman bir erkeğe veya birine güvenmek onun için çok zor olur, nefret de olabilir. Ya nefret büyük bişey. O içindeki kötü duyguyla yaşıyorsun. Sen kızlardan nefret ettiğini söylüyorsun. Çık dışarı, kafanı nereye çevirsen illaki kız göreceksin. Sen dışarıda gezerken ya da eğlenirken kafanı dağıtmak yerine sürekli kızlardan ne kadar nefret ettiğini düşünüp, o anı yok edip bu duyguyla mı yaşicaksın ne kadar gereksiz saçma bişey
Kısaca demek istiyorum ki şöyle desen erkekleri aşağılayan, kibirli, kızlardan nefret ediyorum desen anlicam çünkü öyle insanı kimse sevmez bende sevmem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bence hastalık
Hastalıktan ziyade kadınların bizlerle uğraşmaları sonucu olan bir şey başladı bende
Bizim senle bi alıp veremediğimiz derdimiz vesayre yok
Ben genele konuştum genel olarak erkeklere olan düşmanlığınız var ya hani
Ondan
Kendi adıma konuşcam. Bizim normal efendi adam akıllı erkeklerle hiçbir sorunumuz yok. Gayet de iyi geçiniriz ister arkadaş olarak ister bi abi gözüyle ya da çift sevgili olarak. Anlaşamadığımız insanlar, kadınlara değer vermeyen belli tabulara koyan, şiddet uygulayanı aldatanı vesayre vesayre ki bunları yapanın, yaptıkları şeylerin cinsiyetleriyle hiçbi ilgisi alakası yok. Bu onun kişiliği ve kendi sorunu. En basitinden kendi öz babamız, abimizde de bir erkek. Yani bi kız kolay kolay bütün erkeklerden nefret etmez. O kızın öyle bişey yaşaması gerekir ki ister istismara uğrasın ister sevdiği isnandan kazık yesin ya da kendi öz babasından bile beklemediği davranışları görsün ancak o zaman bir erkeğe veya birine güvenmek onun için çok zor olur, nefret de olabilir. Ya nefret büyük bişey. O içindeki kötü duyguyla yaşıyorsun. Sen kızlardan nefret ettiğini söylüyorsun. Çık dışarı, kafanı nereye çevirsen illaki kız göreceksin. Sen dışarıda gezerken ya da eğlenirken kafanı dağıtmak yerine sürekli kızlardan ne kadar nefret ettiğini düşünüp, o anı yok edip bu duyguyla mı yaşicaksın ne kadar gereksiz saçma bişey
Kısaca demek istiyorum ki şöyle desen erkekleri aşağılayan, kibirli, kızlardan nefret ediyorum desen anlicam çünkü öyle insanı kimse sevmez bende sevmem
Abla benim en zoruma giden erkekleri köle gibi kullanıp atan kadınlara benim öfkem kinim o
Bir de abla eğlenmeyim zarar görmektense eğlenmeyim daha iyi abla
Anlıyorum bişeyler yaşamış olabilirsin ama böyle genelleme yapmana sinirleniyorum
Abla çoğu kadın düşman diyorum sen düşman olmaya bilirsin
Kendi üstünü alma
Tam olarak ne oldu
Anlatmak istemezsen anlarım
Abla dediğim gibi sen kendi üstüne alma burası soru sorma yei bende soru sordum bu kadar yani
Yani kızabilirsiniz ama burası soru sorma yeri tartışmamızın anlamı yok saygılar
Ben mi anlatamıyorum yunus ya da yunus abi çünkü 18 yaşındayım ve yaşımın bi önemi yok
İster aldatıl ister köle gibi kullanılıp atıl, ister sevilme her ne yaşadıysan
Bu sadece senin ve yaşadığın kişiyle arandaki sorun
Senin nefretin o kişiye
Kadınlara olan öfkenin günden güne artmasını sebebi sensin
işte tüm kadınlar dan soğudum kardeşim kusura bakma senide sinir ettim😪
İyi akşamlar
Öfkenin sebebini kendin bilmen gerekir biz bilemeyiz nereden kaynaklanıyor
bir kadından kötülük görmüş olabilirsin
🥺
Sen bilmezsen biz nasıl bilelim 😂
Yav he ge
Yav he he