Bir soba kaç makineye bedeldi be😂 Bunlara ekmek kızartma makinesini felan da eklemek gerek 😂
Ne elektrik, ne arıza, ne fatura derdi vardı

Bir soba kaç makineye bedeldi be😂 Bunlara ekmek kızartma makinesini felan da eklemek gerek 😂
Ne elektrik, ne arıza, ne fatura derdi vardı

90 li yıllar şu an ki zamandan çok daha iyiydi çocukluğumdan hatirliyorum insanlar samimiydi sokakta oynama kültürü vardı, güven vardı, utanma duygusu vardı,
Bu sadece sosyal hayatta değil siyasi yönden ekonomik yönden de geçerli. Para azdı ama değerliydi, Siyasiler bu kadar yüzsüz yalancı değildi halkta bu kadar koyun değildi.
Hemde nasıl , her ne kadar 90larda bebişde olsam eski fotolarda görmek bile özlem uyandiriyor bende. Birde şimdiki çağa bak lanetli gibi bir döneme denk gelen gençliğim için çok üzünçlüyüm
Gençliğin harap oluyor dysonlarla robotlarla 😂
Çalı süpürgesi olsun ama insanlık olsun be
Doğru söze ne deniyordu 🤔
Ece 🤓
Memnun oldum : ))
Teşekkür ederim
Rica ederim 🙂
Eskiden mi güzeldi yoksa eskiler mi güzeldi? Bir odada, bir sobanın etrafında bizi tutan neydi aceba?
Sevdiklerim eskide kaldı. Eskiye özlemim bu sebeple.
Aile içi sohbet muhabbet vardı, bir sıcaklık, bir samimiyet vardı : ))
Ben çok genç olduğum için o zamanları hatırlamıyorum hep doğalgazımız vardı😂😂😂😂
Ben yaşlandım : ))
Aynı fikirdeyim 😂😂
Teşekkürler ✨🎈
Ricalarr 🙂
Cevap
17Cevap
Hayır eski zamanları özlemiyorum hiç.. çünkü eskiler de beni mutlu eden hiç bir şey yoktu hala da öyle.. geleceğe özlem duyarım sadece
Özlüyorum, şimdiden neyse belki yeni seneye yakarım yine sobamı 🤷♀️
Ekmek kızartıp üstüne tereyağı sürüp yemeyi ihmal etme : ))
Üstünde çay demleyip kestane de pişiririm tamam 😁
Dyson dik süpürge 😂😂
Özlesem köye giderim. Köyde tablo tam da bu 😄
Diğer aletleri de es geçmemek gerek, ekonomik krizden kurtarır insanı 😂
Hepsi iyiydi, o en iyisi 😂
Hiç sevmem eski zamanları, teknolojinin, lüks yaşamın gözünü seveyim ne sefillik çekerdik, o sobanın borusunu temizleyen bilir anca pisliğini, canım kombim seni seviyorum :D
Evet özlem duyuyorsun çünkü her zamanın farklı bir lezzeti ve anısı var. Özlemin sebebi şu an artık bunların olmaması. Belki 15 yıl sonrada bu günleri özlemde yâd edeceğiz.
Duymuyorum
Kimse de duymaz, duyan da kaldırır klimayı kapatır kaloriferi gider bi soba alır kurar evine
Zor değil ama kimse yapmaz
Az önce mutfaktan hole doğru bakarken eski günleri yâd ettim…. Çok özlüyorum hemde.
Hayır eski bitmiş iyi ki bitmiş gitmiş saçma sapan şeyleriyle beraber yok olmuş 😈
Eskiye manevi olarak özlem duyuyorum. Konfor olarak şu andan kimse vazgeçmez.
benim daha çok aklıma odun taşı kömür taşı kül boşalt falan geliyor doğalgazdan memnunum
Evet çocukluğuma dönmek istiyorum mümkünse buyumemek 🥴
Duyuyorum teknolojinin zayıflığı insanlığa tevazu ve huzuru hatırlatıyor. Şimdi bir ego ve çıkar savaşı insanlık çok az
Hayır özlem duymuyorum şu anki hayatımdan memnunum
Pek değil yaşandı ve bitti
Eh işte duyuyoruz az bişi
ne güzeldi o zamanlar
Evet çok özlüyorum
Özlediğim bir zaman dilimi var evet.
Yok hayır bu zamanlarda iyiyim ben.
Yaşadığımı hissettiğim zamanlara, evet.
hayatımın bir kısmı hala eski zamanlarda
Özlem duyduğum bir şey yok.
Bu program tv8.5 da var
İzliyorum
hayır
Bazen...
Ozmanlar durumumuz yoktu ama mutluyduk
Evet
Dik süpürge baya iyi 😂
Tabiki
Hayır berbat.
duyarım...
Harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?