Aile & Toplum Yılbaşı için planınız nedir? Neler yapmayı planlıyorsunuz? ayse156454 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Yılbaşı için planınız nedir? Neler yapmayı planlıyorsunuz? Güncellemeler+1 yıl Güncel Yılbaşı için planınız nedir? Neler yapmayı planlıyorsunuz? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Benim hiç planım yok maalesef ✨ 1 0 Yorumla
hardstone1 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Henüz belli değil. Şu ortamda 3 gün sonrasının planını dahi yapamıyoruz. Dur bi daha bir ay bar :) 1 2 Yorumla ayse156454 +1 yıl Umarım bulursunuz. Bence iyi şeyler düşünün aile bir kere gelmiyor. :) Yorumla hardstone1 +1 yıl Buluruz tabi :) Yorumla
2golgeadam2 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Hiçbir planım yok..Yıllardır olduğu gibi tek başıma sporumu yapar yatarım. 1 0 Yorumla
Banker_Bilo Takip Et Master Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Sıfır plan. Diğer günlerden farkı yok benim için. 1 0 Yorumla
Senivarya Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Planım yok. Yeni yıla girmek için motivasyonum da yok… 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Bolca dinlenmek ve birkaç gönüllü işe katılmak istiyorum 1 0 Yorumla
Psigareşh Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Mezarlığı ziyaret edeceğim mümkünse onları çok özledim 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Uludağ gideli olabilir 1 1 Yorumla ayse156454 +1 yıl İyi olur ama masraflı olur bence Yorumla
Krykos Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 97% +1 yıl Duba yok, noel baba yok, bakacaaaaz 😂 1 1 Yorumla ayse156454 +1 yıl Noel anne var Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl evde şarabım, atıştırmalıklarım ve güzel bir film 1 0 Yorumla
KedimeUçakÇarptı123 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Hiçbir planım yok evimde oturucağım 1 0 Yorumla
Barbiemiyimneyim Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Herkesi bize toplamayı düşünüyorum 🥳🥳 1 0 Yorumla
tırttırtıl Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl minnoşken kartpostallar böyleydi yaaa 1 0 Yorumla
asyaaalia Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 98% +1 yıl Evde kendi partimi yapmayı planlıyorum 🍷🍷 1 0 Yorumla
hapşuuuu749201074 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 , eic 64% +1 yıl Pijamaları çekip TV izlerim napcam 1 0 Yorumla
theastro Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Benim için sıradan gün. Her zaman yaptığımı 1 0 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. hiçbir şey yapmayacağım evde olacağım 1 0 Yorumla
cankurtaramayann Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl kim nereye çağırırsa :D planım yok 1 0 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Arkadaşlarla barbekü partisi 0 0 Yorumla
gokhaniscimen Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 82% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 891 cevap paylaştı. Evde tek takılacağım 1 0 Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. çalışıyorum 1 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı. Evde pineklemek. 1 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Belli değil 1 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. evdeyim hep aynı... 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Benim hiç planım yok maalesef ✨
Henüz belli değil. Şu ortamda 3 gün sonrasının planını dahi yapamıyoruz. Dur bi daha bir ay bar :)
Umarım bulursunuz. Bence iyi şeyler düşünün aile bir kere gelmiyor. :)
Buluruz tabi :)
Hiçbir planım yok..
Yıllardır olduğu gibi tek başıma sporumu yapar yatarım.
Sıfır plan. Diğer günlerden farkı yok benim için.
Planım yok. Yeni yıla girmek için motivasyonum da yok…
Bolca dinlenmek ve birkaç gönüllü işe katılmak istiyorum
Mezarlığı ziyaret edeceğim mümkünse onları çok özledim
Uludağ gideli olabilir
İyi olur ama masraflı olur bence
Duba yok, noel baba yok, bakacaaaaz 😂
Noel anne var
evde şarabım, atıştırmalıklarım ve güzel bir film
Hiçbir planım yok evimde oturucağım
Herkesi bize toplamayı düşünüyorum 🥳🥳
minnoşken kartpostallar böyleydi yaaa
Evde kendi partimi yapmayı planlıyorum 🍷🍷
Pijamaları çekip TV izlerim napcam
Benim için sıradan gün. Her zaman yaptığımı
hiçbir şey yapmayacağım evde olacağım
kim nereye çağırırsa :D planım yok
Arkadaşlarla barbekü partisi
evde pijamami giyip yatmayı planlıyorum
Evde tek takılacağım
Hiç planım yok yapmayı da düşünmüyorum
Daha yapmadım
Çalışacağım
çalışıyorum
Evde pineklemek.
Belli değil
evdeyim hep aynı...