Ben çok utangaç bir kızım açığa geçtim lise 2 de kaç sene kaldım öyle. Annem bana diyor ki kızım artık büyüdün herkese bak senin yaşıtların evlendi. Benimde bir sevdiğim var işte onun bundan haberi yok annem diyor ki kızım onun annesi seni gelin olarak almaz ki çünkü çok utangaçsın birde mesleğin yok elinde altın bileziğin yok diyo oğlanın annesi de aşırı beter kaç gelini oldu hepsinide kendi seçti hepsi de fena annem diyor en azından üniversite oku mesleğin olsun herkes istemeye gelir. Ben anneme diyorum belki yarın birgün ölecem anne ben okul okumak istemiyorum gece gündüz sadece 5 vakit namazımı kılıp kuranı kerimi hep hatim edip hafız olmak istiyorum Allaha ibadet etmek istiyorum. Annem de diyor ki tamam diğer insanlarda hem bu dünya için çabalıyor hemde diğer dünya için. Ben ne yapmalıyım kendim içimde çok kötü düşüncelerim var. Çok çaresizim ne yapmalıyım hangi yolu seçmeliyim.
Güncellemeler
+1 yıl
Oğlan beni utangaçlığımdan mı sevmez yoksa mesleğim yok ev hanımıyım diye mi
Güncellemeler
+1 yıl
🥺😔😑💔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer