Bugün kesfetime 5 sene önceki bi eski sevgilim düstü. Tekte ayrılmıstım ve bidaha hic barısmadım. Ondan sonra baska biriyle ciddi oldugumda bana neler yapsada affettim ve o affettigim kisi aldatma , siddet , iftira aklınıza ne gelıyosa yasattı. Her bıraktıgımda evlenme yalanıyla pesımden geldı. Sonunda baskasını buldu da o takıntılıdan kurtuldum. 5 sene öncekini tekte bırakmısken bu pslige 3 senemi verdigim icin asırı pisman oldum. Şu an o ilden tasındım 20 saat uzaktayım. Sosyal medyalrım kapalı , herkesten uzagım. Bugun bi an düsündüm eskiden cevresı genıs , mekana-canlı muzıge giden sosyal biriyken simdiki hayatıma bak. Kahve icmeye bile cıkmıyorım. Zaten annem kardesm harici kimse yok. Ailem ayrı baba tarafıyla da görüsmeyi 7 sene önce kestim. Yani görüstügüm kisiler sadece anne tarafı toplasan 5 kisi harici kmse yok. Arkadas yok, flört yok hicbisey yok. Gecen sene bu zamanlar yılbasına kalabalk arkadas grubumla girmistim bu sene bilmedigim bi ilde evde oturarak gircem. Moralim iyiyken bi anda ağlayasım geliyo. Dısarıyı izliyorum ne sokakları biliyorum ne insanlarını tanıyorum. Hic bi yerınde bi anım yok yasanmıslıgım yok. Aslında hep bu hayatı ıstemistim kimseyi tanımadıgım , herkesten uzakta bi hayat... İnsan kötü de olsa anılarının oldugu yeri özlüyomus galiba.
Güncellemeler
+1 yıl
Eski arkadaslarımdan kimseyle görüsmüyorum il degisip herseyi komple kapattm bununda etkisi var sanırım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer