Siz kız arkadaşlarınızla genelde ne konuşuyorsunuz?

Komik gelebilir ama hayatımda hiç arkadaşım olmadı olduysa 1,2 tane olmuştur ve ne konuşulur bilmiyorum nasil davranmam gerektiğini de bilmiyorum çok mu gülmem lazım ya da çok mu ciddi pek konuşmasam bir şey olur mu?
Siz kız arkadaşlarınızla genelde ne konuşuyorsunuz?
Cevapla