Dini bilgisi olan bu soruyu cevaplar mı? Bunun vebali ailem değil mi?

Ben ergenliğe ilk girdiğimde hemen ilk aklıma geleni yapmak istedim. namazı tamamen öğrenmeye çalıştım. Kağıtlara falan yazdım rekatları. 5 vaktin hepsini yazıyordum. Yaşım 13tü daha. Sonra annem beni öyle görünce dediki. "Sen mi namaz kılacaksın, (itici şekilde güldü) sen kılacaksın da biz göreceğiz" dedi. (Ki ailem aşırı dindardır)

Yaşım 19 oldu. O gün bugündür ben namazlarımı hep ailemden gizli kılıyorum. Bazen odam aşırı rahatsız edildiği için kılmıyordum. 1 yıl önce de tamamen bıraktım kılmayı.

Dini bilgisi olan bu soruyu cevaplar mı? Bunun vebali ailem değil mi?
Cevapla