Kesınlıkle Okumamıs insanlar da zeki Ama sadece ıddıanızı dogrulayan bı durum aradım Aslında ayıp ta ettım kendı dusuncelerıme tutumlarıma Cunku sızın ya da baska birisinin zekı olmasını nasıl hangı bolum okumaaıyla bagdastırabılırım dıye kendımı asagıladım Şu an kusuar bakmayın Cahilliğim olsun 🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Benimde tek hatırladığım komsumun bekar kızı sut olmayan memeyi bana emdirmisti
Ohaaa 🤣🤣🤣🤣
Evet 8 ayliktim bizimkiler pazara gittiler yarım saatlik beni ona biraktilar
Onu hatırlayanazsın be😜😜
Kafadan sallıyon suan😜😜😜
Sen hatırlıyorsunda benmi hatirlamiyorum
8 aylık değil 18 ay olacakti
Heeee bak o degısır 🤭🤭
Bir iki ay büyük ya da küçük. olabilir onu hatirliyorum cunku
Ay o kadar hatırlıyor musunuz ben hiçbir şey hatırlamıyorum😂
Çok gerıye gıdıncw cıkıyoe bak bı denw 😜😜😜
Kanepeye danone döktüğm için annem beni el bezi olarak kullanmıştı
Ohaaaa elbıesını mı ssnı mı 🤣🤣🤣
Direkt sacimdan tutup ileri geri kanepeye sürtüp öyle demizlemisti lekeyi
Demedın mı napıyon
Bebektim nasıl diyim
Haklısın sen de en fazla aglamıssındıe 🤣🤣🤣
He ya ne agladiydim sjdncfjf
🤭🤭🤭
Bebekliğini hatırlayamaz kimse
Ya ıste hanı ılk emekledıktwn sonrakı cpcukluga gecıs gıbı
Tamam hatırlayamazsın
Ben nasıl hatırladım pekı yuh
Sana anlatılanlardan yola çıkarak rüya falan görmüş olabilirsin. Onu hatırlıyosundur
Yok cıddıyım
Ben de ciddiyim
Bılmıyorum sız nerden emınsınız pekı
Ben aşırı zeki bir insanım. Olayları çok çabuk çözerim
Maşşallah hangı bolum okuyorsun ya da okudun
Ya da hayat felsefen ne hangı tur kıtap okudun
Elektrik müh. Felsefem yok. Kitap okumayı sevmem, daha çok dizi-film
Anladım ben de mat bitirdim ama sanırım cok zekıyım dıyemem
Bildiğim tek şey hiç bişey bilmediğim
Bölümle alakası yok ki zaten zekiliğin. İyi bölüm okumak disiplini gösterir sadece. Sevmediğim bi klişe
Kesınlıkle
Okumamıs insanlar da zeki
Ama sadece ıddıanızı dogrulayan bı durum aradım
Aslında ayıp ta ettım kendı dusuncelerıme tutumlarıma
Cunku sızın ya da baska birisinin zekı olmasını nasıl hangı bolum okumaaıyla bagdastırabılırım dıye kendımı asagıladım Şu an kusuar bakmayın
Cahilliğim olsun 🙏
Oyş balım benim. Bi cahil asla bunları söyleyemezdi <3
Tekrar kusura bakmayın 🤭
Kendıme yakıstıramadıgım bı durum bu
Neyse ben uyuyayım Allah rahatlık versin iyi geceler
İyi geceler, tatlı rüyalar, kovalasın seni tavşanlar 🐰
Ahahahh tamam 🤣🤣 senı de
Çok güzel
Benım hatırladıgım mıb🤣🤣
Bende sünnet olurken para vermislerdi
Ahahahahh ne kadar aldın hatırlıyor musun ya da onunla kac cıkolata cıps falan aldın 🤣🤣
Kağıt beş lira
🤣🤣O zaman buyuk paradır o sımdı olsa sende kals7n dersın
Aynen