Günlük Hayattan Yoruluyor musunuz?

Üniversite son sınıf okuyan birisi olarak insanlar, ülke, sınavlar, dersler, aile epey yoruyorlar. Şöyle anlatayım; genellikle her gün sabah kalkarım, okul için dışarı çıkınca caddeden geçerim. Caddede araba trafiği yayaları da fazla yoruyor. Hiç yol vermiyorlar. Hastanenin karşısında yaya geçidi çizilmiş olsa bile hiç kimse yol vermiyor ve durak olan kısma araba parkediyorlar. Özellikle gıda ve ilaç dağıtıcıları. Sonra dolmuşta yer derdi oluyor. Okula geliyorsun. Okulda ders dinleme derdi, arkadaşların boş çeneleri, vs. Sonra okuldan eve giderken sabahki aynı sorun. Sonra akşama doğru evden çıkıp bakkala gidince karşıdan karşıya geçme derdi, bakkalın kalabalık olması derdi. Bakkal kalabalık olursa fazla bir şey alınamıyor. Ayda bir kez avmye gidince avmye giderken yolda gitme derdi, avmnin kalabalık olması derdi, vs. Yemek katına çıkınca bile yemek yiyemiyorsun kalabalıktan. Ben Manisa'da yaşıyorum ve her taraf otopark ve şantiye sanki. Bugün elektrik kesintisi var. Mesela. Planlı bakım çalışmaları vs. Evde de oturamıyorsun. Evde müzik, film derken annenin merak etmesi derdi, vs. Harçlık alma derdi vs. Tüm bunlar insana ya cinayet ya da intihar ettirir. Atmde para çekerken, bakkalda ve markette. Nerede olursam olayım sıra beklemek ve arkamda vatandaşların olmasından dolayı şikayetçiyim. Türkiye'nin nüfusu kalabalık olduğu için tüm bu sorunları yaşıyorum. Nüfusun artmaması lazım.
Günlük Hayattan Yoruluyor musunuz?
Cevapla