Kızlar neden erkeklere bu kadar muhtaçsınız?

Ben anlamıyorum. Biz erkekler ayaklarımızın üzerinde durmaya başladığımız zamandan beri herşeyi kendimiz kazanmaya bakarız. Ama kızlar ise hep bir erkeğe muhtaç. Tek başına hiçbir şey mi yapamaz insan. Mesela ben 18 yaşında evden bir çıktım bir daha eve girmedim. 15 yaşından sonra da babamdan hiç harçlık almadım. Ben bakıyorum etrafımda 25-30 yaşına gelmiş kız/kadın hâlâ dul/yetim maaşı alıyor. Ama erkeğe vermiyorlar. Sonra diyorlar sen erkeksin diye. İşsiz ken de dul/yetim maaşı alamıyoruz. Sanki kızlar evlat. Erkekler ise köle. Hepsini geçtim. Erkek çalışıp maaşı ile vergi öderken üstelik askere gidiyoruz. Kadınlar niye asker gitmiyor. En çok boyu kadar valiz alıp taşıyamayacağı zaman yardım isteye sevmiyorum. Almayın valiz bacım. Taşımaya gerek kalmaz. Tek başına eve çıkan kız var. Gelip yardım istiyor az ye de hamal tut diyorum.

Kızlar neden erkeklere bu kadar muhtaçsınız?
Cevapla