21 yaşındaki bir gencin, hayat tecrübesi olmuş olamaz mı?

Yani bu yaşanmışlık ile bağlantılı diye düşünüyorum. İsveçteki 50 yaşındaki bir bireyle , afrikadaki 15 yaşındaki çocuğun imtihanı ve hayat şartları bir değil. Bu yüzden tecrübenin direkt olarak yaşa indirgeme yapılmasını fazla mantıksız buluyorum. Hatta sinirimi bozuyor. Hayat evlenmekten ibaret değil keşke bunu idrak edebilse bazı insanlarımız.
21 yaşındaki bir gencin, hayat tecrübesi olmuş olamaz mı?
Cevapla