İnsan kendini 20li yaşlardan sonra keşfediyorsa bu garip değil mi?

Yani önceden kendi değildi şimdi yeni yeni kendi oluyor falan üzücü değil mi geç bı yaş

İnsan kendini 20li yaşlardan sonra keşfediyorsa bu garip değil mi?
Cevapla