Bu konuda umudum tükenmeye başladı. Hem de bayağı. İnsanlar gerçekten sevmeyi bilmiyorlar galiba. Sağlıklı sevgi nedir hele onu hiç bilmiyorlar.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılBel altı düşünmeyen erkek bulamazsın bu kadar net, ya da ilk fikri bu olmaz ama onunda ya tipi olmaz ya işi gücü parası, ya da birşeyi mutlaka uymaz gerisi sana kalmış. Eskidendi o kişilikler, artık veren de açan da çok nasıl olsa, bedava hemde diye erkek de düzgün kadınla uğraşmıyor. Nasıl olsa diğeri gelir verir, gelsin sıradaki
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAbicim yemeyelim birbirimizi siz kadınların isteklerini yazsak arşa uzanır yok inançlı ve sadık olsun masalını geçelim. Bu ikisine ek parası olsun, tipi olsun, boyu posu olsun, komik olsun, zeki olsun, romantik olsun vs vs de ekle bari gerçekçi olsun.
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden öyle diyorsun?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
17Cevap
+1 yılHayır yahu var. Mesela instagramda baya kişi var böyleli. Nasıl severler bilemem de bu çağda ilaç gibi gelen ayy sen gerçek misin dedirtenler var. Ümitsizliğe mahal yok. Hem Kuran'da ne diyor? "Temiz kadınlar, temiz erkeklere nasip olur" sen temiz olduğuna inanıyorsan nasibinde senin gibidir. Allah'a güvenmezsek kime güveniriz ki başka?
14 Yorumla
Soran+1 yılLayık olanı öyle tabiki. Ama imtihan diye de bişey var. Bu konuda imtihan olan çok. O yüzden temiz insanlar kötü insanlara da denk gelebiliyor
- +1 yıl
Ama kafamı bulandırmaa ben böyle diye inandım moralimi bozma lütfen kendi modunu da düşürme 🥺
Soran+1 yılÜzgünüm ama gerçekler böyle.. İnşallah bu konuda imtihan olanlardan değil şükredenlerden oluruz diye dua edelim
- +1 yıl
Amin
+1 yılBu zamanda ne adam ne kadın yok adam akıllı gerçekten seven yok herkesin Bi amacı var hadi birlikte herşeyi aşarız diyen yok
122 Yorumla
Soran+1 yılKadın var. Kendimden biliyorum. Ama erkek var mı çok çok azdır numunelik çıkar. O da beni bulmuyor. Herkesin aklı fikri başka yerde. Gerçekten nasıl sevilir insanlar bilmiyor
- +1 yıl
Kadın var diyorsun da oda bana denk gelmiyor bende kendimden biliyorum gerçekten herkesin fikri başka yerde erkeklerin genelde belli kadınlarında beraber gezelim aman onu yapalım hep güzel zaman geçsin en ufak kötü günde ise Bi bahane ve ortada yok olunuyor
- +1 yıl
Hani hep güçlü evine bakan erkek tabiri vardır ya gerçekten güçlü kadın diye de bişey var erkeğine evine sahip çıkan ama maalesef şu an onlardan yok
Soran+1 yılBir erkek ne kadar seviyorum derse desin baksa yöne kayması bir kadının ayartmasına bakiyor. Bu kadar iradesizsiniz maalesef. Ondan güvenmiyorum hiçbirinize. (İstisnalar kaideyi bozmaz)
- +1 yıl
İşte Bi kadının iradesi de günümüzde daha iyiye kayıyor hep parasal yön gerçekten daha çok ağır basıyor (istisnalar kaideyi bozmaz)
Soran+1 yılBu arada dediğim konuda istisna var mı ondan da emin değilim. Biz kadinlar genellikle gerçekten seviyorsak baksalarini gözümüz görmüyor. Ama siz erkekler sevseniz bile başkasının iki cilvesine gözünüz kayıyor. Bence hiçbiriniz güvenilir değilsiniz. Beni bu düşüncemden vazgeçirecek biri çıkmadı açıkçası
- +1 yıl
Afedersiniz de bende öyle Bi kadın görmüyorum nerde acaba öyle sevip başkasını görmeyen kadın? Nerede gerçek sevgi ben bunu Bi kadında görmedim görmüyorum kadınların gözü görmez deniliyor ama erkeklerden çok kadınlar aldatıyor günümüzde
- +1 yıl
Ben deli gibi sevdim zamanında neye yaradı kime yaradı başka kıza a dedirtmedim bana konuşacaksa arkadaşlık edecekse istemedim o fırsatı vermedim bugün olsaydı bugün yine aynısını yapardım
- +1 yıl
Ama biz ömrümüzü versekte kadınlara yetmez
Soran+1 yılErkekten çok kadınlar aldatıyor diye bişey yok. Erkeklerden de var aldatan, kadınlardan da var. Ben gerçekten seven kadın aldatmaz dedim. Seviyormuş gibi yapan kadınlar aldatmaz demedim. Siz erkekler sevseniz bile çoğunuzun hatta belki hepinizin başkasına gözünüz kayıyor. Biz kadınların fıtratı böyle değil.
- +1 yıl
Gerçekten seven kadın aldatmaz ama gerçekten seven erkek aldatır gözü kayar böyle bişey yok
- +1 yıl
Hepinizin diyorsunuz birde Allaha şükürler olsun bu güne kadar uçkurumu sağlam tuttum sağlam kalırım bizimde edebimiz ahlakımız var
Soran+1 yılHayır erkeklerin gözü daha çok kayıyor sadakat konusunda daha iradesizlwr bunu demek istiyorum
- +1 yıl
İşte Allah rızası için sadece sosyal medyaya bak günümüzde kadınlar daha çok bu konuda eyvallah eskiden kadınlar evdeymiş çıkamazmış sokağa erkekler hüküm sahibiymil gözü kayarmış vs şimdi kadınlar da söz sahibi ve gerçekten sosyal medyada ve çevremde gördüğüm kadarıyla kadınlar daha çok bakıyor çevreye
Soran+1 yılHepiniz diyemem ama çoğunuz diyebilirim. Herkes diye genelleme yapmıyorum ama çok çok az var düzgün insan. Onun da kimler olduğunu anlayabilmem cok zor
- +1 yıl
Diyorum ya ne adam akıllı seven Bi kadın ne de bi erkek var günümüz dünyası başlı başına pislik.
- +1 yıl
Siz böyle düşünüyorsunuz bende kadınlar için aynı şeyi düşünüyorum niye anlamıyorsumuz
Soran+1 yılBen gayet iyi anladım merak etme
- +1 yıl
İnşallah yanlış anlamamışsındır Allah gönlüne göre versin inşallah ne diyim
Soran+1 yılYok yanlış anlamadım merak etme
Soran+1 yılAmin senin de
- +1 yıl
Amin
+1 yılSiz saglam sevecek bir kalbe sahipseniz size de oylesi nasip olacak. Gonlunuz ferah olsun.
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin. İnşallah dediğin gibi olur
Sal gitsin ben sevdim de noldu kimseyle sevgili olmadım dedim öyle birini sevicem bütün sevgimi ona adicam ama gördümkü boş bütün mücadeleyide verende benim bazı yerlerde oda veriyor ama artık bitiyor kaderin gelir seni bulur
15 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani anlamadım. Biriyle görünüyorsun da beklediğin gibi olmadı mı onu mu demek istedin
Soran+1 yılGörüşüyorsun*
Soran+1 yılİnsan kimseyi kendisinden daha fazla sevmemeli ki zaten.
Soran+1 yılMerkezde sen olacaksın. Sevdigin insanlar senin yörüngende olacak. Merkeze kimseyi almayacaksın bu hayatta. Orası senin yerin
Bence kalmadı erkeklerin çoğusu cinsellik peşinde
10 YorumlaBittiğini ya da biteceğini pek sanmıyorum. Az da olsa muhakkak vardır diye tahmin ediyorum.
00 Yorumla
+1 yılBüşra Ayaydın a benziyor musun sen. Onu de bana bir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEn son ben vardım. Artık ben de değilim çünkü adamlığın bu devirde fayda etmediğini hatta enayi yerine konulduğunu her tercih edilmedigimde gördüm. Kadınların klasik edebiyatıdır bu dediğin ancak ne zaman denildiği değil istediğin/istenilen gibi olursan o zaman kazanıyorsun işte.
15 Yorumla
Soran+1 yılYa hanginiz kazanıyorsunuz Allah aşkına? 2 günlük eğlence peşindesiniz. 2 gün sonra başınızı yastığa koyduğunuzda ne gerçekten birine değer vermenin mutluluğunu yaşayabiliyorsunuz ne de gerçekten sevilmenin. Hayatiniz karşılıklı çıkar olduğu için. Siz düzgün olmayan veya başkalarına bakarak bozulan insanlar, karşılıklı saf sevgi ve duygusal bağ kurmanın verdiği mutluluğu hiçbir zaman yaşayamayacaksiniz
Cevap sahibi+1 yılHayatımı ve harici olarak aşk hayatımı bilmeyen biri için normal aslında bu laflar. İki günlük eğlence pesinde olduğun farklıdır cidden sevilip sevmek istediğin bir arayış farklıdır. Hem dediğin doğru olsaydı bugüne kadar dediğin şekilde birisi olmuş olurdu ben ve benim gibiler de bu hale gelmemiş olurduk. Bizi kadınlar bu hale getirdi ve yine bir kadın suçluyor...
Soran+1 yılBen kendime bakarım arkadaş. Ben bu bahsettiğin kadın tanımına uymuyorum. Bozuldum diyen de sensin. Ben de buna göre yorum yaptım
Cevap sahibi+1 yılDoğrudur. El değmemiş biriyken artık değilim. Bu bozulmanın işareti değil midir zaten? Açıkçası dediklerimin de halen doğruluğuna inanıyor ve destekliyorum. Daha fazla muhabbete şimdilik gerek yok sanırım yarın yolcuyum çünkü. Teşekkürler, iyi geceler dilerim.
Soran+1 yılBence de. İkimiz de birbirimizin fikrini değiştiremeyiz zaten. Size de iyi geceler
Varda sana denk gelmiyor demkki
111 Yorumla
Soran+1 yılEvet denk gelmiyor maalesef
Soran+1 yılOlduğuna olan umudum da tükeniyor zaten iyice
Soran+1 yılGüvenim kalmadı
Soran+1 yılSence neden olabilir?
Soran+1 yılSayabilirsin serbest
Soran+1 yılOk by
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende ümidimi kaybettim kızlar da az değil..
193 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok kötü kızlar da var ama gerçekten insan gibi seven, sadakstli kızlar da var. Ama erkek olarak nereye baksan çoğunlukla aklı başka yerde sadık olmayan insanlarla dolu. Güvenim kalmadı kimseye
Cevap sahibi+1 yılPeki ya sen? Sadakata önem veriyor musun? Çok seveni de cepte görür müsün dürüst ol
Soran+1 yılBir ilişkide inançtan sonra en çok önem verdiğim şeydir sadakat. Ama gel gelelim bana benim kadar sadık insan denk gelmiyor
Soran+1 yılÇok seveni de cepte görmem. Kimse cepte değildir. Herkesin sabrının bir sınırı vardır.
Cevap sahibi+1 yılDış görünüşe önem veren biri misin? Yoksa yakışıklı olmasn ama çirkin de olmasn diyenlerden mi
Cevap sahibi+1 yılO kadar çok yorum gelmiş ki bana cevap vermeyi bile unutmuş :d
Soran+1 yılBenim beğenmem önemli. Çok yakışıklı olmasına gerek yok ama begenmedigm biri de olmaz. Ama konu bu değil zaten
Cevap sahibi+1 yılYani sadece karaktere önem veriyorsun? Biraz buradan konuşalım mı? Kafamız uyuşacak mı görelim.
Soran+1 yılUnutmadım cevap verdim
Cevap sahibi+1 yılPardon pardon :) Kişiliğe karaktere önem veriyorsan bu soruyu kapatma biraz buradan konuşalım
Soran+1 yılSoruyu kapatmiyorum zaten niye kapatayım.
Cevap sahibi+1 yılÇünkü burada affedersin çok abaza var ve sinirini bozabilirler
Soran+1 yılSadece karaktere önem vermek diye bişey yok. Bir insandaki her şeye önem veririm. Ne sadece karakter ne sadece dış görünüş. Tek konuya bakılmaz bi insanda
Soran+1 yılUykum var aslında uyumam lazım
Cevap sahibi+1 yılHmm güzel bakış açısı :) Uyumadan önce ekleyelim mi birbirimizi yarın tanıyalım
Soran+1 yılBiriyle tanışmak gibi bir düşüncem yok. Oradan bakınca kimseye güvenmediğim belli olmuyor mu
Cevap sahibi+1 yılEvet ama sendeki güvensizlik ümitsizlk ve hayal kırıklığı bende de var
Soran+1 yılOlabilir. Ama buradan bakınca bende pek de öyle bir izlenim uyanmıyor
Soran+1 yılHemen bir soruya görüşe bakıp insanlarla tanışıp görüşmek istiyorsunuz. (Kısacası önünüze gelenle) Allah bilir her gün kaç kişiyle mesajlasiyorsunuz.
Cevap sahibi+1 yılYoo, öyle bir niyetim yok. Özellikle sizinle tanışmak istemiyorum şu an çünkü şu an yazdığınız yorum aşırı kaba oldu. Resmen beni aynı çuvala attınız abazalar ile.
Cevap sahibi+1 yılİyi geceler takipten çıkıyorum cevap vermeyin hoşuna
Soran+1 yılAmacım kabalık yapmak değil. Sadece kimseye güvenmiyorum. Böyle konuşmamın sebebi de bu. Şahsi bişeu söylemedim
Cevap sahibi+1 yıl"Allah bilir her gün kaç kişiyle mesajlasiyorsunuz"" yazmadınız mı şimdi?
Soran+1 yılBu senin şahsına söylenen bişey degildi
Soran+1 yılHiçkimseye güvenmediğim için herkes hakkında böyle düşünüyorum şu an. Bu sana özel bişey değil. Ben insanlara olan güvenimi kaybedeli çok uzun zaman oldu.
Soran+1 yılİyi gibi görünüp iki gün sonra hayal kırıklığına uğratan çok insan tanıdım. Bir de tanımadığım insanlara karşı böyle düşünmem normal değil mi sence?
Cevap sahibi+1 yılTamam güvenmemeniz normal ama direk bana Allah bilir kaç kişiyle mesajlasiyorsunuz diye sorduğunuzda sizce yapmadığım bir şey icin üzülüp utanmış rahatsz olms olabilir miyim?
Soran+1 yılKırdıysam kusura bakma
Soran+1 yılBu kadar rahat hemen tanışıp konuşmak isteyince aklıma başka bişey gelmedi açıkçası. Bu soykediklerinde haklı da olabilirsin veya yalan söylüyor da olabilirsin bunu bilemem. Eğer haklıysan özür dilerim.
Cevap sahibi+1 yılSorun değil tanışma hevesim kalmadı. Benim hayatima uzun süredir düzgün bir insan girmedi doğru biriyle konuşmak istedim direk bende de kusur var.
Soran+1 yılBenim hayatıma da uzun zamandır düzgün insan girmedi zaten. Ama kendini benim yerime koyup biraz empati yaparsan hemen hemen her soruda birilerin konuşup tanışmaya çalıştığını varsayacak olursan bu durumdan bıkmış biri olarak verdiğim bu tepki normal değil mi sence? Sen öylesin diye demiyorum ama kendini benim yerime koy
Soran+1 yılSeni tanımıyorum. O yüzden nasıl biri olduğunu bilemem. Belki de dediğin gibi birisindir, belki benim düşündüğüm gibi birisindir inan hiçbir fikrim yok. Sadece herkesten ve herşeyden yoruldum. Kime ne tepki vereceğimi de bilmiyorum artık
Cevap sahibi+1 yılSende kendini benim yerime koy ve yazıldığın o cümlenin benm için ne kdr ağır olabilceni düşün. Bir de bunu herkesn okuyabileceği yerde yazıyorsun sence profilimi gizliden acma şansım kaldı mı?
Soran+1 yılFarkettim ve özür de diledim zaten bu konuda. Kusura bakma ama beni de anlama çalış. Hem senin utanacagın ne var ki profilini açamayasın? Ben sadece insanlara güvenmeyen biri olacaksan bir yorumda bulundum. Senin utanacsgin durum ne
Cevap sahibi+1 yılHerkese yazıyormuşum gibi bir algı olmadı mi orada sence...
Soran+1 yılVe şu an gerçekten uyumam lazım. Kırdıysam tekrar üzgünüm. Niyetin iyi de olabilir kötü de olabilir inan bunu şu an bilebilmem mümkün değil. Ha eğer arkadaşça konuşalım dersen konuşuruz eyvallah yarın akşam müsait olurum. Ama şu an gerçekten uyumam lazım
Soran+1 yılHerkese yazmıyorsan eğer utanacagin bir durum da yok. İnsan yaptığı şeylerden utanır. Yapmadığız şeylerden niye utanalım demi?
Cevap sahibi+1 yılTamamdır fikrine göre cevap verirsin buradan bir süreliğine gizli profille konusuruz. İyi geceler
Soran+1 yılTamam yorum kaybolmazsa olur tabi. Sana da iyi geceler.
Cevap sahibi+1 yılYok silmem yorumu merak etme
Soran+1 yılHayır bir sürü yorum soru var ya bildirim geldikçe kaybolabilir diye dedim. Ben yarın akşam 8 den sonra müsait olurum
Soran+1 yılAklına gelirse yazarsın burdan
Soran+1 yılİyi geceler tekrar
Cevap sahibi+1 yılTamamdır iyi geceler
Cevap sahibi+1 yılBuradayım.
Soran+1 yılSorum süper soru seçilmiş bir sürü bildirim geliyor.
Soran+1 yılKonuşmak istiyorsan konuşabiliriz
Cevap sahibi+1 yılNormaldir, düzgün insan kalmamış iken var mı acaba diye sormuşsun.
Cevap sahibi+1 yılAdına sevindim
Soran+1 yılNeye sevindin anlamadım
Cevap sahibi+1 yılSüper soru seçilmiş olmasna
Soran+1 yılTebrik edilecek bişeu yok sadece çok bildirim gelir diye yorumunu bulmakta zorlanabilirim diye dedim yazmazsan
Cevap sahibi+1 yılAnladım. Bende bugün aşırı fazla düşünceliyim. Bugüne kadar boş yaşamışım gibi. Hakettiklerimi yasamamisim gibi
Soran+1 yılNe açıdan öyle düşünüyorsun
Soran+1 yılYani hangi konuda
Cevap sahibi+1 yılGeçmişim ve şu an ki halim. Geleceğe odaklanmam. gerek sanırım
Soran+1 yılHmm. Ustu kapalı bahsettin ama pek anlamadım
Cevap sahibi+1 yılAmannnn boş ver. Zor dönemlerdeyim sadece. Umarım sende bir gün kalbine göre birini bulursun.
Soran+1 yılHerkesin zor dönemleri oluyor. Benim de çok kolay sayılmaz. Ama hayat başlı başına zor zaten. Diğer konuya gelince; kalbime göre birbiri bulabilir miyim, bulsam da güvenebilir miyim bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılHayatında karşına çıkan iki kuruş etmez insanlar yüzünden doğru insanı bulduğunda bile güvenemiceksin. 10 erkek varsa 9u bel altı düşünüyor. 1 i de bu 9u yüzünden acı çekiyor. İşte bu yüzden bu toplum ahlaksız, yalnız kalmak ise şifa oluyor.
Soran+1 yılNe yalnızlık ne ilişki hiçbiri şifa değil
Cevap sahibi+1 yılNe peki şifa? Nedir senin düşüncen?
Soran+1 yılBel altı düşünen, duygusuz davranan, empati kuramayan, olgun düşünemeyen gerçekten sevemeyen insanlarla karşılaşmaktan yoruldum
Cevap sahibi+1 yılBende değer verince yedek gören, erkek kankasıyla aldatan, beni başka insanlarla kıyaslayan, okundu atan, kullananlardan yorulduk biliyor musun? Söz verip söz tutmayanlardan da
Soran+1 yılYedek görme diye bişey olamaz yaa bunu yapanlar gerçekten süzme sa*laktır yani. Herkesin sabrının bir silinir var. Hiçkimse vazgeçilmez değildir. Toksik ilişkiler de bitmeye mahkumdur yani. Gerçekçi olmak lazım bu hayatta
Soran+1 yılHerkesin sabrının bir sınırı* var.
Cevap sahibi+1 yılAma maalesef yedek görüldüm. İnsanlar senin gibi benim gibi düşünmüyor.
Soran+1 yılYedek görüldüysen sen de koyarsın postayı çeker gidersin olur biter. İyi niyeti suistimal etmeye çalışan insanlardan bi halt olmaz zaten
Cevap sahibi+1 yılAma işte insanın gücüne gidiyor biliyor musun
Soran+1 yılGider tabiki. Kimin gitmez
Cevap sahibi+1 yılPeki sen hem cinslerinin genelinin yediği haltlar yüzünden muamele görmek nedir bilir misin?
Soran+1 yılEvet bilirim. Sanki erkekler kadınları genellemiyorlar mı?
Cevap sahibi+1 yılAnladım. Sanırım sanada yapıldı bu. Demekki cinsiyet değil karakter meselesi. Ve demekki karakteri kalam sayılı insan kalmış
Soran+1 yılKarakterli insan sayısı zaten az
Cevap sahibi+1 yılİşte dünya onlar sayesinde dönüyor
Soran+1 yılÖyle
Cevap sahibi+1 yıl76 cevap yorumu :') Konuşma için teşekkür ederim bu arada
Soran+1 yılRica ederim. Bu kadardı sanırım?
Cevap sahibi+1 yılYani.. Allah bilir kaç kişiye yazıyorsun demeyeceksen konusmaya devam ederiz 🤦🤦🤦
Soran+1 yılYok demicem 🙄
Cevap sahibi+1 yılHmmmmmm, biraz daha mı buradan konussak 😅😂
Soran+1 yılBaşta profilini açacakken sonra neden vazgeçtin?
Cevap sahibi+1 yılÇünkü yazdığın bir cevap bunu engellemişti. Unuttun mu
Soran+1 yılBen de açıklama yapmıştım bu konuda hatırlarsan
Soran+1 yılYapmadığın bişeyse neden utanasın?
Cevap sahibi+1 yılHmmm doğru. Peki o zaman geçici olarak profilimi açaym istersen tkp at?
Soran+1 yılTamam olur
Cevap sahibi+1 yılBir dk içinde kapaticam
Soran+1 yılTamam aç
Cevap sahibi+1 yılAçtım
Soran+1 yılNeyden korktun bu kadar anlamadım ki
Cevap sahibi+1 yılKorkmak değil. Gizlilik istiyorum
Soran+1 yılTamam gördüm
- Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
+1 yılYok ki bu soruyu sordun.
10 Yorumla Bence kadınlar maço erkek seviyor tarzı olan cüzdanı da kabarıksa daha çok ilgi çekiyor
00 Yorumla
+1 yılBulursanız banada haber verin
11 Yorumla
Soran+1 yılSen de haber ver
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılSevmeyi biliyoruz, seni sevmiyoruz hsjeksk
03 Yorumla
Soran+1 yılBoş yorum style
- +1 yıl
Yavrum ben zaten boş bir insanım ^^
Soran+1 yılE orası belli zaten
+1 yılEvlenirsem gerçekten boyle olucam ama güvenirsem
01 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeden önce nasılsan evlendikten sonra da öyle kalırsın şüphen olmasın
+1 yılDoğru yere bakarsan doğru insanı bulursun.
03 Yorumla
Soran+1 yılDogru yere bakıp doğru gibi gözüken çok yanlış insan tanıdım
- +1 yıl
O zaman bakmasını bilmiyorsun
Soran+1 yılAllah Allah nereye bakacakmışım
Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı. ben sadık değilim inançlı hiç değilim
02 Yorumla
Soran+1 yılYazık. Üzücü
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadınlar her haltı yeyip sağlam adam kalmadı diye ağlıyor işte
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim bir halt yediğim yok. Kendim gibi olanı istiyorum. Ama senin söylediklerine bakılırsa kişi kendinden bilir işi durumu var belli ki
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılYok yok
10 Yorumla
+1 yılYok.
10 YorumlaVar.
01 Yorumla
Soran+1 yılKim var ben niye göremiyorum
+1 yılBulabilirsen var
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılyok kalmadı maalesef
10 Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sağlam adam sizce kalmadı mı? Hem inançlı, hem gerçekten sevip sadık olan insanlar bitti mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer