Aile & Toplum Evlenen çiftler, doğru kişiyi bulduğundan nasıl bu kadar emin olabiliyor? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Evlenen çiftler, doğru kişiyi bulduğundan nasıl bu kadar emin olabiliyor? Evlenen çiftler, doğru kişiyi bulduğundan nasıl bu kadar emin olabiliyor? Cevapla Evlilik Soruları Çift Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. doğru kişiyi bulduğum için evlenirdim ben hissederim bunu 1 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Iclerine bir ilham mi doğuyor bilmiyorum ama ben birinden hoşlanınca diyorum ki ben bunla herşeyi konuşmak isterim diyorum dhdbdb 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Bana da öyle oluyor. Doğru kişi diye düşünüyorum djfjcusy Yorumla FeshiMüna +1 yıl Benim için asla doğru kişiler olmuyor ama jxbdjd ya da olduramiyorum Yorumla Soran +1 yıl Sorun bende mi düşünüyorum hep 😂😂 Yorumla
gumuskasik Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Emin olamıyor, öyle olduğuna inanıyor ve deniyor. Eğer emin olunabilseydi boşanma diye bir kavram olmazdı. 😂 1 0 Yorumla
Banker_Bilo Takip Et Master Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Emin olduklarını zannediyorlar, 5-10 yıl sonra da patlıyor zaten. 1 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Emin olmuyor ki işte yeni evlenenlerde boşanma oranı yüzde 50 o yüzden 1 0 Yorumla
Hopss Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl En azından birbirleri için doğru olmaya çabalayanlar bile var. Bu da zamanla doğru yapar onları. 1 0 Yorumla
özgürruhlu55 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 100% +1 yıl Hiç bir zaman emin olamazlar onu Bi geçsinler 1 0 Yorumla
ghоst Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl doğru kişi diye bir şey yok ki 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Haklı yorum Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Bulmuyor bulsaydı ben ayrılmazdım 1 0 Yorumla
sekülerkedy Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl denemeden bilemezsin 1 4 Yorumla YusufErenAY +1 yıl Bilirsin kolaylıkla ki Yorumla sekülerkedy +1 yıl Nerden bilcen Yorumla Soran +1 yıl Arkadaşa vahiy geliyor fhdhdh Yorumla sekülerkedy +1 yıl Ndjxbbx Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
doğru kişiyi bulduğum için evlenirdim ben hissederim bunu
Iclerine bir ilham mi doğuyor bilmiyorum ama ben birinden hoşlanınca diyorum ki ben bunla herşeyi konuşmak isterim diyorum dhdbdb
Bana da öyle oluyor. Doğru kişi diye düşünüyorum djfjcusy
Benim için asla doğru kişiler olmuyor ama jxbdjd ya da olduramiyorum
Sorun bende mi düşünüyorum hep 😂😂
Emin olamıyor, öyle olduğuna inanıyor ve deniyor. Eğer emin olunabilseydi boşanma diye bir kavram olmazdı. 😂
Emin olduklarını zannediyorlar, 5-10 yıl sonra da patlıyor zaten.
Emin olmuyor ki işte yeni evlenenlerde boşanma oranı yüzde 50 o yüzden
En azından birbirleri için doğru olmaya çabalayanlar bile var. Bu da zamanla doğru yapar onları.
Hiç bir zaman emin olamazlar onu Bi geçsinler
doğru kişi diye bir şey yok ki
Haklı yorum
Bulmuyor bulsaydı ben ayrılmazdım
denemeden bilemezsin
Bilirsin kolaylıkla ki
Nerden bilcen
Arkadaşa vahiy geliyor fhdhdh
Ndjxbbx