Sizce bu beni kötü niyetli, kötü biri mi yapar?

5 yıl öncesine kadar gerçekten son derece efendi, ağırbaşlı, çevresine karşı duyarlı, saygılı; kısacası birçok konuda dört dörtlük biriydim, ama bunlar çevremdeki insanlar tarafından güçsüzlük olarak görülüyordu ve bir kısım insan beni ezik, güçsüz görüp bana yardımcı olmaya çalışıyordu; bir kısım insan ise aynı sebepten dolayı beni ezip aşağılıyordu. Sonrasında İzmir'e üniversite okumaya geldim ve bir anda 180° değişip adeta bambaşka biri oldum. Şu anda ise nedense hep kötü insanlarla ( örneğin or. spuluk, pez. venklik yapan; bar, tekel bayii işleten, alkolik kişilerle ) arkadaş olmak istiyorum. Efendi, ağırbaşlı insanlar artık o kadar da ilgimi çekmiyor. Kötü işlerle uğraşan insanlarla arkadaş olmamın beni daha güçlü biri yapacağını, temiz insanlarla arkadaş olmamın ise beni daha güçsüz, ezik görülen biri yapacağını düşünüyorum. Sizce bu beni kötü niyetli, kötü biri mi yapar?
Sizce bu beni kötü niyetli, kötü biri mi yapar?
Cevapla