
Eşler iletişim kuramıyorsa kendilerini ifade edemiyorsa birbirini anlamaya çalışmıyorsa evliliğe bir şans daha verilmeli mi ayrılığa mı gidilmeli?

Eşler iletişim kuramıyorsa kendilerini ifade edemiyorsa birbirini anlamaya çalışmıyorsa evliliğe bir şans daha verilmeli mi ayrılığa mı gidilmeli?
Bence bitirmek gerekiyor çünkü arkadaşlığa dönüşmüşse zaten çoktan bitmiş demektir o evlilik.. aşk olmadığı için de ne yaparlarsa yapsınlar tekrar sevemezler birbirini
Büyü felan mı yaptırsak karşılıklı ne yapsak acep fjfn
büyü yaptıracaksan yardım ederim abla sana sdfsd
Olur sevinirim fjfj.
Hemen bağlansın bana 😅. Benş bağlama ama ben böyle iyiyim fjfkg
olur abla çarpılmazsam ya da ölmezsem denerim şansımı sdfsdf 😅 bende o iş
Tamam bekliyorum 😅
😅🙏
Dusunun ki bir hastaliginiz var ve teshis konmasi icin doktor doktor geziyorsunuz. En dogru tedaviyi bulmak icin. Evlilik de en az bukadar ilgiyi hak ediyor. Evlilik yasantinizin neresinde hastalik var, neresinin tedaviye ihtiyaci var onun caresine bakinca duzelir. Yeterki tamir etme onarma gayretinde olalim.
Ben yorgun savaşçı😏
3. evliligini yapmis bir beyefendiye soruyorlar. -Elinizde olsa eski evliliklerinizde neyi farkli yapardiniz? Adamin cevabi:- ilk evliligime devam ederdim. Ben hep bi oncekinde olmayani aradim aslinda bu bir hataymis. Biz degismezsek benzer ilslileri yasayacagiz. Oncelikle kendimizi duzeltecegiz. Bu surecte de gerekiyorsa profesyonel destek alacagiz. Evlilik icin akilli harcamalar yapacagiz.
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim.
Allah araniza hakikatli bitmeyen bir muhabbet nasip etsin.😊🌼🌻
Hayırlısı olsun hakkımızda 😏
Bir süre sonra arkadaş olunur zaten, iletişim yoksa taraflar kendi haline bırakılmalı gerekli özlem sağlanırsa eski tazelik yerini bulur diye düşünüyorum.
😅 İyice tertip moduna girmezsek iyi gkkgg
😅 Ahshd yok alıştım kanks fkfkg
Ne demiştin sen geçen sabah çok gülmüştüm fjfgjf.
Mod o 😅
Ahshsh harbi lan doğru djfjf.
Hani hani şu uyanınca aramıştım üzerimde gecelik vardı 😅
Sanki ben söyledim şapşal fjfjg
Sen söyledin 😅
Bu saatte ne uykusu fjfjg
11 lan 😅
2 saatte ev baştan aşağı full temizlenir fjfjg
Cevap
7Cevap
Bir yere kurtarılmaya çalışmalı ama bazen bütün cabalar boşa oluyor o zaman şuut veee goooll
Kötü bir futbolcuymuş soruyu soran arkadaş öyle söylüyor fjfkg
Yedekler?
Hepsi gırmızı kart yedi 😅
O zaman hepsini yak gitsin 😅
Stadı yakiyim ben aşko😅
Dur geliyorum yakmışken beraber yakalım😌
Senin düşmanlarada bilet hediye edelim önden fkgmg
Offf tam alev şov 😂
😅 Düşüncesi bile mutluluk verdi fkfkg
Hemideee nasıl gece gece şeytan dürtüyor bak 😅
Severisss😈😈😈😅
Evlilik zaten hayat arkadaşlığıdır
İnsanlar evliliği olağanüstü görüyor sorun burada
Çiftlerden ikisi de çabalamıyorsa kurtarılmaya değmez
İletişim yoksa arkadaşlık falan boş iş.
İki tarafında birbirini huzursuz etmeye hakkı yok.
Eğer iletişim bittiyse geri kalan hiç bir şeyin önemi yoktur..
Kurtarilmalidut
Arkadaş da olunmalı, eş de. Kurtarılmalı
Bitebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?